Twórcy gry Path pracują nad Fatale

Patryk Purczyński
2009/06/25 17:33
4
0

Bazująca na legendzie o Salomei gra Fatale powstaje w studiu Tale of Tales. Jej premiera została wyznaczona na 5 października. Data ta nie jest przypadkowa.

Tale of Tales lubuje się w nietuzinkowych produkcjach. Ostatnim dziełem tego studia jest The Path, adaptacja baśni Little Red Riding Hood. Teraz Belgowie zabrali się za Fatale. Bazuje ona na legendzie o Salome, która dwa tysiące lat temu zażądała głowy Jana Chrzciciela w nagrodę za taniec przed jej przybranym ojcem, królem Herodem. Twórcy gry Path pracują nad Fatale

W 1891 roku sztukę o Salome napisał Oscar Wilde. Jego interpretacja - przedstawienie głównej bohaterki jako młodej dziewczyny zakochanej w proroku - posłużyła za podstawę Fatale. "W grze będzie można odkrywać to wydarzenie, doświadczając opowieści pełnej emocji i przemyśleń postaci w niej występujących" - mówią producenci gry, Auriea Harvey i Michael Samyn.

Fatale zadebiutuje 5 października. Data nie została wybrana przypadkowo. Będzie to bowiem 78. rocznica wystawienia sztuki Wilde'a po raz pierwszy w języku angielskim.

GramTV przedstawia:

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
01/07/2009 09:44

o żesz ty ale to będzie gra!!!! sprzeda się w milionach kopii i zajmie pierwsze miejsca na growych listach przebojówczas modernizować kompa bo ta Fatale będzie miała wymagania dużo większe niż Crysis i Far Cry2 razem wzięte!!

Usunięty
Usunięty
25/06/2009 19:28
Dnia 25.06.2009 o 19:21, hallas napisał:

> Tym razem raczej niech nie robią bajkowej grafiki :) Niech pokażą, że stać ich na zrobienie > czegoś innego. Żal to komentować - zagraj sobie w demo Graveyard tego samego developera, jak ci przeszkadza bajkowa grafika w adaptacji bajki.

Co się tak na mnie rzucasz. Ja nie jestem jednym z tych, którzy narzekają na taki stan rzeczy. Właśnie bardzo lubię stylowe gry i The Path był świetny. A Graveyard też znam i Endless Forest również. Broniłem nowego PoPa.Tak więc idź czepiać się kogoś innego :PMi chodziło o to, że w tym przypadku taka konwencja mogłaby nie pasować.

Usunięty
Usunięty
25/06/2009 19:21
Dnia 25.06.2009 o 18:38, Cthulhu_X napisał:

Tym razem raczej niech nie robią bajkowej grafiki :) Niech pokażą, że stać ich na zrobienie czegoś innego.

Żal to komentować - zagraj sobie w demo Graveyard tego samego developera, jak ci przeszkadza bajkowa grafika w adaptacji bajki.




Trwa Wczytywanie