Braid ma... edytor poziomów

Grzegorz Bonter
2009/04/15 18:14
8
0

Jak się okazuje, Braid w wersji na blaszaki nie kończy się jedynie na zawartym w grze trybie fabularnym - jest jeszcze specjalny edytor.

Pecetowa wersja Braida wylądowała niecały tydzień temu. Na razie Polacy mogą nabyć dzieło Jona Blowa jedynie za pomocą kanałów cyfrowej dystrybucji, ale może przyszłość przyniesie dla nas jakieś dobre wieści. Do tego czasu trzeba się cieszyć tym, co jest dostępne, a okazuje się, że Braid na blaszakach jest wzbogacony o... edytor poziomów. Braid ma... edytor poziomów

Jeżeli nie jesteś słynnym nadpobudliwym dzieciakiem zza Odry, to pewnie nie przyszło ci do głowy naciśnięcie podczas gry klawisza F11. To błąd - dzięki temu przechodzi się bowiem do wspomnianego wcześniej edytora "map". Nie ma do niego żadnej instrukcji, ale Blow pracuje nad ich opublikowaniem. Ponadto ojciec Braida ma w planach wypuszczenie narzędzia, które pozwoli na importowanie do gry własnych tekstur.

"Tak, po tym, jak skończymy prace nad poprawkami błędów pojawiających się w pecetowej wersji i więcej osób ukończy grę, udostępnię dokumentację edytora. Pozwala on na tworzenie własnych poziomów (a nawet pełnoprawnej gry) i późniejsze uruchomienie Braida z atrybutem "-universe".

GramTV przedstawia:

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
17/04/2009 14:03

Już po samych filmikach widać, że Braid jest grą idealną dla maniaków lubiących grzebać w edytorach poziomów. :) Całe szczęście, że twórcy nie zapomnieli o tym jakże ważnym dla graczy szczególe.

Pajonk78
Gramowicz
16/04/2009 08:20

Ja już grę zakupiłem i bawię się przy niej doskonale. Tak zamotanej i intrygującej gry już dawno nie było. :D

Usunięty
Usunięty
15/04/2009 20:37

Może w takim razie trzeba napisać jakiegoś "meila" do City Interactive?




Trwa Wczytywanie