BGaE 2 inspirowane zamachem z 11 września

Patryk Purczyński
2009/04/06 10:21

"To gra, którą chciałem stworzyć od długiego czasu" - powiedział o Beyond Good and Evil 2 jej główny projektant, Michael Ancel. Zdradził też, co zainspirowało go do stworzenia tego projektu.

Beyond Good and Evil 2 znajduje się jeszcze we wczesnej fazie produkcji. Nie powstrzymało to jednak twórcy gry, Michaela Ancela, od podzielenia się kilkoma szczegółami na jej temat. Wiadomo, że historia rozpoczęta w pierwszej części będzie kontynuowana w "dwójce". Najistotniejsze wydarzenia z premierowej odsłony BGaE odbiją się echem w nowej części. "Graczom, którym pierwsza część przypadła do gustu, dwójka również powinna się spodobać" - zapewnił Ancel. BGaE 2 inspirowane zamachem z 11 września

Główny projektant zdradził też, co inspirowało go w trakcie tworzenia świata gry. "To była mieszanina różnych doświadczeń. Uniwersum Miyazakiego, moje własne przeżycia, świat polityki i mediów, także motyw z 11 września - transmisje z CNN, przedstawiające komunikaty wojska, czemu towarzyszył klimat strachu".

Ancel stawia na aktualność swojej produkcji. Jego zdaniem inne znakomite dzieła z gatunku, jak choćby Zelda, nie odwołują się do realiów świata współczesnego. "To gra, którą chciałem zrobić od długiego czasu" - stwierdził. Fanom pozostaje mieć nadzieję, że pragnienia te pozwolą stworzyć dzieło najwyższej klasy.

GramTV przedstawia:

Komentarze
23
Vojtas
Gramowicz
15/04/2009 16:17
Dnia 15.04.2009 o 12:54, Fomorian napisał:

I to, niestety, standard ostatnio :( Akurat u mnie (na poprzednim kompie) zaciachy pojawiły się tylko raz, w okolicach wejścia do Slaughterhouse, kiedy trzeba było odeprzeć z HH

Dabel Ejcz, HeHe. :))

Dnia 15.04.2009 o 12:54, Fomorian napisał:

bodajże dwie fale DomZ. No i ten dziwny błąd z czarny prostokątem zamiast zdjęcia.

Olali optymalizację grafiki, skoro nawet nie usunęli tak elementarnego buga. No nic, oby tylko Ubisoft nie mówił Ancelowi, co ma robić...

Usunięty
Usunięty
15/04/2009 12:54
Dnia 14.04.2009 o 21:42, Vojtas napisał:

Nadal nie mogę uwierzyć, że gra z 2003 roku zmusza mnie do całkowitego wyłączenia odbić w wodzie (reflections)! Modernizowałem kompa w 2007 roku (większość bebechów: płyta, grafika, RAM, obudowa, zasilacz, DVD) - pływając po akwenie z "największymi detalami", mam po prostu slideshow - zwłaszcza jak DomZ atakują. ;] Tak jak mówiłeś - optymalizacja do d...

I to, niestety, standard ostatnio :( Akurat u mnie (na poprzednim kompie) zaciachy pojawiły się tylko raz, w okolicach wejścia do Slaughterhouse, kiedy trzeba było odeprzeć z HH bodajże dwie fale DomZ. No i ten dziwny błąd z czarny prostokątem zamiast zdjęcia.

Dnia 14.04.2009 o 21:42, Vojtas napisał:

BTW - ostatnio namiętnie słucham muzy z BG&E. :)

Cudowna - jestem ciekaw, jakie kompozycje Christophe Heral upichci w dwójce.

Usunięty
Usunięty
15/04/2009 09:21
Dnia 14.04.2009 o 20:56, cypers napisał:

> Mi jedynka, do gustu nie przypadła choć trochę w nią pograłem. No i to był główny problem pierwszej części. Chodzi mi oczywiście o to, że nie przypadła do gustu graczom...

Uważam że gra słabo się sprzedała bo w tym samym czasie wyszła gra POP piaski czasu. Poza tym w gra jest twórców Raymana, myślę że to też trochę odepchnęło graczy, bo myśleli że jest dziecinna. Ale PoP był główną przyczyną niskiej sprzedaży gry według mnie.




Trwa Wczytywanie