CeBIT 2009: Sacred 2: Fallen Angel z obsługą technologii PhysX

Adam Woźny
2009/03/07 19:32
7
0

Uaktualnienie do Sacreda 2, które rozszerzy możliwości gry o dobrodziejstwa oferowane przez PhysXa, pojawi się jeszcze w tym miesiącu.

CeBIT 2009: Sacred 2: Fallen Angel z obsługą technologii PhysX

Na odbywających się w Hannoverze targach CeBIT 2009, redaktorzy serwsu PCGameshardware.com mieli okazję zapoznać się z nową wersją gry Sacred 2: Fallen Angel, w której dodana zostanie obsługa technologii PhysX odpowiedzialnej za fizykę. Szczegółowe informacje na temat PhysXa znajdują się na oficjalnej stronie firmy nVidia.

GramTV przedstawia:

Nadchodzący patch do gry, który aktywuje wsparcie dla PhySXa w Sacred 2: Fallen Angel, ma ujrzeć światło dzienne jeszcze w tym miesiącu.

Komentarze
7
Gregario
Gramowicz
09/03/2009 01:46

już nawet w takich grach zaczyna się korzystać z PhysX''a :) chociaż osobiście wolałbym zobaczyć jak ta technologia spisuje się np. w Diablo 3 :P

Usunięty
Usunięty
08/03/2009 13:14

WTF?! O czym oni tu mówią przecież ta gra przy wyłączonym PhysXie ne chcę się uruchmić. I do tego jeśli ustawić akcelerację na kartę graficzną ilość klatek na sekundę spada do 6-7, da się pograć tylko jeśli odpali się to na procku. Czyli wprost proporcjonalnie do Mirrors Edge gdzie akceleracja na GPU daje kopa fizyce a gra na CPU jest wręcz niemożliwa (chyba że ktoś ma Core i7). Te efekty pokazane na filmiku NICZYM nie różnią się od tych które można zobaczyć dzisiaj. Lepiej by było gdyby wypuścicli patcha który optymalizuję tę grę pod niż dodaje zbędne wodotryski :/

Usunięty
Usunięty
08/03/2009 03:40

Może tym razem łatkę da się nawet zainstalować, w przeciwieństwie do sławnej wersji 2.34, uruchamiającej się wtedy, gdy miała na to ochotę.




Trwa Wczytywanie