Mass Effect 2 - pierwsze wizualizacje!

Patryk Purczyński
2009/02/21 11:25

Efektownie prezentujące się obrazki z gry Mass Effect 2 wypuścił duet EA - BioWare. Są to pierwsze wizualizacje kontynuacji ciepło przyjętego RPG-a.

Do premiery drugiej części gry Mass Effect został jeszcze około rok (według obecnych planów produkcja ta ma zadebiutować w pierwszym kwartale 2010). Na razie nie wiadomo na jakich platformach pojawi się dzieło BioWare'u. W tej materii tylko jedna rzecz jest pewna - owych platform będzie kilka.

O samej grze nie wiadomo zbyt wiele, do teraz nie mieliśmy też pojęcia, jak będzie wyglądał nowy Mass Effect. Do teraz, gdyż BioWare i EA udostępniły dwa efektowne obrazki ze swego projektu. Oto one: Mass Effect 2 - pierwsze wizualizacje!

To jednak nie wszystko. Na oficjalnej stronie ME dostępny jest także pierwszy teaser trailer z drugiej części. Prezentuje się on dość zagadkowo, dlatego szukający wrażeń fani pierwszej odsłony RPG-a BioWare'u powinni bezzwłocznie kliknąć w ten odnośnik i uważnie oglądać.

GramTV przedstawia:

Źródło:
Komentarze
140
Usunięty
Usunięty
06/03/2009 19:13

"Informujemy, że wszystkie posty nie dotyczące komentowanego materiału będą usuwane."Taaa? Ostatnie 20 postów to spór o jakość produktów Obsidian i BioWare. Chyba, że w tym przypadku pojęcie ''''materiał" jest nienormalnie szerokie.@Y8UNauczyłem się kilku nowych błędów dzięki tekstowi, jaki wkleiłeś.Nigdy w życiu nie widziałem tak nieprofesjonalnego "artykułu". Jeżeli już coś umieszczasz, postaraj się o podstawowe, możliwe na stronie formatowanie. Przepuść całą rzecz przez Worda albo najzwyczajniej w świecie używaj przeglądarki ze słownikiem, bo oczopląsu idzie dostać. Pomijając w/w drobne niedociągnięcia i chaotyczny styl wszystko jest prawie OK.@HallasPodzielam Twój pesymizm. To się teraz nazywa "postępem" (choć nie wiem, jakim ignorantem trzeba być, by nazwać tak cofanie się w rozwoju) i jest naturalnie podyktowane dziwaczną tendencją- nie wierzę, by nagle marketingowcy całego świata doszli do wniosku, że prymitywne jest piękne- do rozumienia ''''produkt masowy'''' jako ''''produkt niewymagający myślenia". Skąd takie założenie, że większość nabywców to idioci? W swoim czasie był Fallout, P:T czy BG. Odnoszę przykre wrażenie, że ludzi inteligentnych na tym świecie nie ubyło, za to tytułów dlań- owszem.*Co do ME2: zrobią nam ME z usuniętymi najgłupszymi rozwiązaniami i tupetem jak taran. Oczywiście, część nietrafionych rozwiązań trzeba będzie zachować, by było co poprawić w kolejnej części.**A tak na poważnie. Mam nadzieję, że albo wywalą w diabły wszystkie elementy RPG, by skupić się na akcji i zrobić to dobrze, albo wrzucą 10 razy tyle elementów role-playing, by RPG w metryczce było czymś podparte. A obrazki ładnie wyglądają. Jakby jeszcze było coś poza ładnymi obrazkami, hrhr...*Proszę mnie tu nie łapać za słówka, że "yntelygentom to nie wypada w młócki grać". Wypada. Ale spłycanie inteligencji/ambicji gier jest już be.**Tak, to ironia.

Usunięty
Usunięty
05/03/2009 20:21

o ME2 artykuł fajnieJestem właśnie na świeżo po ukończeniu Mass Effect Z dodatkiem (" Bring Down the Sky") Powstrzymać niebo tentrialer 2 też oglądałem fajny jest.Z tego co wiem ME jest planowy jako co najmniej trylogia autorzy mają w zamyśle aby móc wykorzystać sejwy z 1 części gry w kontynuacja po to aby nasza fabuła w 2 części była spójna wcześniejszymi poczynaniami. Był by trochę dziwnie spotkać w 2 postać którą w 1 części została np przez nas zabita albo mieć nie wiem wroga w osobach które powinny być z racji tego co robiliśmy w 1 jeśli nie przyjaciółmi to neutralne względem nas . Co do amnezji to nie wydaje mi się ten trik nie jest już oryginalny poza tym jest według mnie zaczęto stosowany , bo przy tym patencie mamy "stado bohaterów którzy są traktowani jak wymoczki którzy zajmują się pierdołami typu przynieś coś komuś zabij kogoś lub coś ogulnie przynieś wynieś pozamiataj a bohaterowi w tedy często gesto zleca zadanie bele sprzedawca lub ktoś taki .gdzieś pod którymś nie wiem dokładnie czy tym artykułem czy inny ale na 95% gdzieś na tym portalu był wypisane jakieś tam daty z Uniwersum ME i spekulowanie czy to data śmierci cz też powołania szepardaTak więc dat śmierci to na pewno niebyłabo tak2154 to data jego urodzeniaa 2183 to data wydarzeń w którym dzieje się ME cześć 1jak się włączy leksykon podczas gry i wejdzie w kalendarium to tam pisze ze 2183 to dzień dzisiejszyw 2 rada Cytadeli może liczyć 4 rasy Asari Turianie Salarianie Ludzie ( ja ocaliłem rade ) ci którzy zdecydowali się inaczej zrobić może pomyślą ze nie będzie rady ale przecież rada to takie ciało jakby rzadzce , mogą być porostu nowi członkowie Druga cześć może opowiadać faktycznie o poszukiwani czegoś co całkowicie zniszczy żniwiarzy bo Jon Shepherd powiedział że suweren to tylko straż przednia i wyraził swoje obawy że Żniwiarze i tak przybędą .Jestem ciekawy też jak i czy wo gule zostanie rozwinięta sprawa z Opiekunami niby ze saren zastrzelił jednegoale pamiętają fakt że podobno jeśli jakiś opiekun ginoł natychmiast pojawiła się następca . Ponadto z tego co powiedział ten Protański program też wynika że mogą być oni kluczem do zniszczenia Żniwiarzy czemu bo a albo są najstarszą cywilizacją w całej galaktyce która powstała sama albo organicznym tworem Żniwiarzy ale raczej był sugerowane to 1 tak czy siak wiedzą najwięcej o cytadeli i technologi przesyłu Masy może będą jakieś misje które w rezultacie doprowadzą do tego ze będzie można się z nim normalnie skontaktować i przekonać do tego aby pomogli galaktyce .Zastanawiam się też czy np raknii nie szukają tego odosobnionego miejsca nie dlatego że zostali zdziesiątkowani a np dlatego ze wiedzieli o tym cyklu i próbowali się odciąć od technologi Przekaźnikówmasy a w momencie w którym ich odkryto walczyli ze wszystkim ze strach ze żniwiarze coś poczują i zniszczą ich a w ich przekonaniu (Rakni) jeśli te przekaźniki nie będą czynne żniwiarze się nie wybudza to taka hipoteza o rakniiHm jeszcze jedno odnośnie jedynki z tego co wiem ma być drugi dodatek który ma częciowo wprowadzać do fabuł następnej część .

Usunięty
Usunięty
01/03/2009 23:00
Dnia 23.02.2009 o 16:01, Franki ze Śląska napisał:

Żadnych konsekwencji naszych czynów. Nikt się do nasz nie przyczepi na dłużej i nie utrudni nam życia. To Bioware powinien zmienić. Brak konsekwencji decyzji głównego bohatera.

BioWare nie zmieni tego - jestem o tym przekonany na 99% (wszak jakaś szansa zawsze istnieje). Powód jest prosty - w tej chwili każdy wielki wydawca naciska na to by gra była jak najbardziej przystępna i przyjemna co między innymi odzwierciedla się w braku kar dla gracza za głupie pomysły, złe działania itp. Gracz staje się świętą krową.Taka działalność dobija się mocno na grach udających bądź będących cRPG, które się zwyczajnie uwsteczniły (choć chyba takich biednych gier RPG-podobnych to w przeszłości nie było - musiałby wypowiedzieć się ktoś, kto ostro pogrywał na PC w latach 90-tych), zdegenerowały w warstwie prowadzenia postaci i interakcji ze światem. Wystarczy porównać to jak wyglądały kontakty postaci gracza z innymi członkami drużyny w Baldur''s Gate 2 a jak wyglądają w Mass Efect. Prawie dekadę temu BioWare potrafiło stworzyć postacie, które miały własne zdanie i mogły się wypiąć na gracza jeśli ten działał wbrew ich naturze. W ME ich rola ogranicza się do takiego kreskówkowego diabełka i aniołka - podpowiadają graczowi co może zrobić. Teraz widać BioWare nie jest w stanie tego zrobić. Lub nie może, bo wydawca naciska na to by gracz się nie przegrzał od tej jednej refleksji, która pojawi się w główce podczas bezmózgiej sieczki.




Trwa Wczytywanie