BioShock 2 to nie tylko walka

Adam Wieczorek
2009/12/01 18:30
8
0

Twórcy BioShock 2 starają się uspokoić graczy, którzy mają obawy co do kierunku, jaki obrała gra. Tytuł ma skupiać się na opowiadaniu historii, a nie tylko walce.

Kiedy pojawiły się pierwsze informacje, że BioShock 2 będzie zawierał tryb rozgrywki wieloosobowej wywołało to poruszenie wśród graczy. Pojawiały się głosy, że to rozmienianie gry na drobne i jest podyktowane tylko chęcią zysku. Twórcy postanowili odpowiedzieć na te zarzuty. Jordan Thomas ze studia 2K Marin rozmawiał na ten temat z redaktorami serwisu IGN.

W grze są długie, powolne, puste i przerażające sekwencje, a także dużo intensywniejsze walki, które wystawią umiejętności BigDaddy na próbę. BioShock to tytuł, gdzie każdy gracz będzie miał własny odbiór walki.

GramTV przedstawia:

Odpowiadając na wątpliwości, co do trybu wieloosobowego, powiedział: Chcemy, aby gracze zanurzyli się w tym świecie maksymalnie. Uważam, że mechanika i narracja tworzą razem poczucie ciągłości świata, w który można uwierzyć.

Miejmy nadzieję, że słowa o rozbudowanej historii, która jest najwyższym priorytetem przy tworzeniu gry, nie zostały rzucone na wiatr. Zainteresowanych pełnym wywiadem z Jordanem Thomasem zapraszamy tutaj. Tymczasem czekamy cierpliwie na premierę gry, która nastąpi 9 lutego przyszłego roku.

Źródło:
Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
02/12/2009 06:57

Jedynki nie przebije, wiem że nie mam tak prawa jeszcze mówić, ale jedynka miała ten klimat, w dwójce (po filmikach), tego nie będzie. Choć mam wielką nadzieje.

Usunięty
Usunięty
02/12/2009 04:51

Ja też mam nadzieję że "dwójka" będzie co najmniej tak samo "lipna" jak "jedynka". Bo "jedynka" jest najlepszą grą FFP w jaką grałem w ostatnich kilku latach, a kto wie - może i w ogóle?

Usunięty
Usunięty
01/12/2009 23:34

Mi się gra podobała ale tylko dlatego że oczekiwałem zwykłego FPSa z lepszą fabuła niż w typowym FPSie (czytaj: brak takowej albo prosta jak cegła w locie). Kto oczekiwał wiele wiadomo - zawód gwarantowany.




Trwa Wczytywanie