Dante's Inferno wkracza na ścieżkę herezji

Adam Wieczorek
2009/11/21 15:20
0
0

Spece od marketingu z Electronic Arts w promowaniu Dante’s Inferno przekraczają wszelkie granice. Tym razem wkroczyli na ścieżkę herezji.

W kategoriach reklam przekraczających wszelkie granice na czoło wysuwają się promocje Dante’s Inferno. Tym razem specjaliści od marketingu wymyślili, że sposobem reklamy jest stworzenie innego, fikcyjnego tytułu. Tak powstało Mass We Pray, w którego autentyczność uwierzyło wiele osób na całym świecie. Mass We Pray

Mass We Pray miało być grą na konsolę Wii, gdzie rodzina wspólnie mogłaby modlić się nie wychodząc z domu. Specjalne klęczniki i kontrolery w kształcie krzyża miały zapewnić wrażenie przebywania w prawdziwym kościele. Oczywiście wszystko okraszone odpowiednio cukierkową grafiką. Wśród czynności wykonywanych kontrolerem znalazły się błogosławieństwa, machanie kadzielnicą lub ciągnięcie za sznur od dzwonu kościelnego.

GramTV przedstawia:

Początkowe zaskoczenie mija, gdy kliknie się na obrazek zamówień przedpremierowych. Zostajemy wtedy przekierowani na stronę z nowym zwiastunem Dante’s Inferno. Zainteresowanych tym niecodziennym pomysłem promocyjnym zapraszamy tutaj. Czy tylko nam się wydaje, że po raz kolejny przekroczono granice dobrego smaku?

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!