Rekordowa beta Aiona

Grzegorz Bonter
2008/11/15 19:56

Aion jeszcze nie trafił do sklepów, a mimo to już jest niezwykle popularny... w Korei. Do beta testów, w ciągu zaledwie 2 minut, dołączyło aż 11 tys. użytkowników!

Od dłuższego czasu NCSoft szykuje kolejne fantasy MMO - Aion: Tower of Eternity. Po prezentacji w Lipsku mamy wobec tej produkcji naprawdę spore oczekiwania - możliwość swobodnego lotu i zadania niesprowadzające się do irytującego "zabij X stworków". Jeszcze w tym roku gra ta ma wystartować w Korei, ojczyźnie NCSoftu, a dopiero w 2009 trafi na pozostałe rynki (także Europy). Zatem w związku ze zbliżającą się premierą, niedawno ruszyły beta testy, które podziałały jak strzał w samochód na okoliczne zombie w Left 4 Dead. Wabiąco. Rekordowa beta Aiona

Jak ujawnili deweloperzy na oficjalnej stronie internetowej Aiona, już w niespełna dwie minuty od rozpoczęcia zapisów na betę, na swoje konta zalogowało się aż 11 tysięcy użytkowników! W ciągu kolejnych 58 minut dołączyło do nich kolejne 39 tysięcy graczy. Teraz sytuacja już się ustabilizowała - na poziomie ok. 170 tysięcy kont. Pomyśleć, że to wszystko z tylko jednego, małego kraju (mały bo mały, ale będąc precyzyjnym, to jest tam upakowanych aż 49 milionów osób).

Taka popularność beta testów jest jedną z największych w historii Korei Południowej.

GramTV przedstawia:

Komentarze
47
Usunięty
Usunięty
19/06/2009 08:57

Po grze w retail chinski moge powiedziec gra ma bardzo duzy potencjal - grafika ladna ale nie az tak wyczesana jak w conanie(aion to tylko DX9).co do unikalnego systemu walki- to bardzo sympatyczny ale nie tak fajny i dynamiczny jak w conanieale za to crafting jest naprawde super rozbudowany, niestety gra troche cierpi na brak contentu i duzo sie w niej grinduje zeby wylewelowac postac, ale ma za to wiele innych ciekawych rozwiazan o ktorych narazie nie bede wspominalwracajac do systemu walki jest to polaczenie systemu walki z WoWa i WARa - sa tzw. chain skille ktore sie odpalaja po uprzednio prawidlowo wykonanej sekwencji innych skill - takie mini kombosy( taki system mial WAR a przynajmniej Black ORK w WAR po premierze)Co do latania to ciekawa opcja ale bez przesadyzmu z tym niesamowitym systemem latania - walki w powietrzu tez sa calkiem sympatyczne. Kolejna sprawą jest bardzo duże uzależnienie latwośći grania/levelowania od sprzetu jaki sie posiada, sprzet o 3 lev nizszy od twojego levelu juz sie praktycznie do niczego nie nadaje. Ale dzieki craftowi sie to wszystko balansuje- zeby wykraficic cos dobrego trzeba duzo kasy i czasu poswiecic ale crafcone itemy sa najlepszymi dostepnymi w grze - przynajmniej do lev 40(cap jest na 45 lub 50) nie wiem jak wygladaja itemy rajdowe w porownaniu do crafconych high endowych itemow. Niestety balans klas pozostawia sporo do zyczenia jesli chodzi o pvp bo na pve da sie grac kazda dosc dobrze.Gra ma bardzo duzy potencjał nawet żeby odebrac spora ilość graczy WoW aczkolwiek ilość grindu jest naprawde meczaca, jesli dodadza duza ilosc questow nawet takich ktore daja malo XP ale roznia sie od siebie to bedzie sie gralo bardzo przyjemnie. Generalnie polecam jesli bedzie sie mialo sporo czasu na ger i dobra zorganizowana grupe bo inaczej duzo w tej grze sie nie osiagnie.

Usunięty
Usunięty
24/12/2008 01:25

Jakoś do tej pory pełno było rewelacyjnych i przełomowych MMO i żaden konkurencji z WoWem nie wytrzymał, a cudowne rozwiązania okazywały się bardzo przeciętne w praktyce. Powiedzmy, że jestem bardzo sceptyczny, a ilość Koreańczyków to akurat bardzo kiepski argument, patrząc na to w jakie grindfesty potrafią tam robić.

Usunięty
Usunięty
24/12/2008 01:19

Jakos wielka ilosc Koreanczykow nic mi nie mowi o jakosci gry.Zreszta, to Korea. Ludzie tam graja w WoW''a, Starcrafta i testuja Aiona- w tym samym czasie!




Trwa Wczytywanie