Star Wars: TOR MMO bez abonamentu?

Piotr Wiejak
2008/12/10 10:12

MMO Star Wars: The Old Republic, powstające w studiu BioWare, będzie opierać się na systemie mikrotransakcji - twierdzi serwis Kotaku, powołując się na samego Johna Riccitiello, szefa EA.

Od czasu październikowej zapowiedzi, o MMO Star Wars: The Old Republic powiedziano już wiele - przede wszystkim o jego nacisku na fabułę i tym, jak ważny jest to projekt dla BioWare'u. O sposobie opłat nie mówiono praktycznie wcale, a większość fanów założyła, że skoro gra jest tak wielkim przedsięwzięciem, to bez comiesięcznego uszczuplenia konta się nie obejdzie. I tu niespodzianka - jeśli wierzyć serwisowi Kotaku, jednak będzie inaczej. Star Wars: TOR MMO bez abonamentu?

Według zlinkowanego artykułu, szef Electronic Arts, John Riccitiello, dał wspomnianemu serwisowi "wyraźne wskazówki", że TOR pójdzie drogą mikrotransakcji, a nie comiesięcznego abonamentu. Wskazówki te były widocznie bardzo wyraźne, ponieważ opublikowano tę informację nie jako plotkę, tylko potwierdzony fakt. Brak jednak jakiegokolwiek cytatu wypowiedzi Riccitiello, czy też podania okazji, z jakiej pokusił się on o takie wyznanie.

Dyrektor wykonawczy EA miał również zapowiedzieć, że więcej w tym temacie zostanie ujawnione dopiero w lutym przyszłego roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
90
Usunięty
Usunięty
16/12/2008 18:56

Ale się ucieszyłęm.Ciekawe czy ta gra będzie w tedy popularniejsza od WoW''a.

Usunięty
Usunięty
16/12/2008 18:50

Chociaż do premiery jeszcze bardzo daleko , to już teraz wiadomo , że Star Wars: The Old Republic będzie bardzo popularna grą MMO , przynajmniej na początku - w razie jakby (odpukać) miało pójść coś nie tak. I w takim wypadku bardzo ciężko uwierzyć żeby BioWare , a tym bardziej Electronic Arts , tak po prostu zrezygnowali z tak ogromnego zysku jakim z pewnością będzie abonamentu w tej grze.

Usunięty
Usunięty
14/12/2008 17:04
Dnia 14.12.2008 o 15:31, Graffis napisał:

sam czas grze poświęcony, choć te właściwości często idą z nim w parze), a nie z tym, ze ktoś opłaca swoją sprawność w grze i o tym kto co może decyduje stan portfela. To

Tyle, że ja akurat nie widzę w tym żadnego problemu :)

Dnia 14.12.2008 o 15:31, Graffis napisał:

jest zaburzenie balansu przez wprowadzenie do niego zmiennej nie związanej ani ze światem gry, ani umiejętnościami grających.

rety, jaki balans? balans to masz, jak wszystko jest wyważone i jedyna przewaga wynika z umiejętności gracza, a nie dopału, który zbiera się grając dłużej w grę. Cały czas uparcie przyrównujesz to do pewnego ogólnie przyjętego schematu. Schematu, który niekoniecznie musi być rozwiązaniem najlepszym.Gdzie ty widzisz problem? sam pokazujesz, że znajomość świata, zasad, mechaniki itp i tak przychodzi z czasem. Weteranem jest się nie dlatego, że ma się wypasiony sprzęt, tylko dlatego, że umie się z niego korzystać. Dokupienie sprzętu nie powinno więc wiele zmieniać i właściwie powinno pomóc niwelować dysproporcje między starymi wyjadaczami a początkującymi.Zresztą i tak wybór będzie należał do graczy. To oni zdecydują czy chcą wydawać kasę na miecz +10 czy chcą go zdobyć w czasie rozgrywki.




Trwa Wczytywanie