Crysis 2 także w lutowym PC Games

Adam "Harpen" Berlik
2010/01/25 11:20

Nie tylko PlayStation: Official Magazine, lecz również PC Games, będzie źródłem pierwszych szczegółowych informacji na temat gry Crysis 2.

27 stycznia, czyli pojutrze do niemieckich kiosków trafi tamtejsze wydanie magazynu PC Games. Głównym tematem numeru jest Crysis 2. Na dziesięciostronicowej zapowiedzi tej strzelaniny znajdziemy oczywiście sporo konkretnych informacji na jej temat (m.in. o Nanosuit 2.0), jak również screenshoty. Z powodu embargo nałożonego przez Electronic Arts, wspomniane szczegóły dotyczące Crysis 2 pojawią się na oficjalnej stronie PC Games dopiero 9 lutego. Crysis 2 także w lutowym PC Games

Zatem wspomniany PC Games jest drugim, po PlayStation: The Official Magazine, czasopismem, które pojawi się w najbliższym czasie i będzie zawierało pierwsze wieści o grze Crysis 2. Na razie wiadomo jedynie, że akcja Crysisa 2 przeniesie nas do Nowego Jorku zaatakowanego przez obcych, a do naszej dyspozycji zostanie oddany gra typu sandbox (nieliniowy charakter rozgrywki – otwarty świat).

Cevat Yerli wyjaśnił dlaczego Crysis 2 zmierza jednocześnie na pecety i konsole. Studio ma zamiar zwiększyć liczbę potencjalnych odbiorców. Poza tym inwestycja w wersje na kilka platform jest bardziej opłacalna. Wspomniany jegomość zapewnił również, że gra będzie identyczna zarówno na komputerach osobistych, jak i platformach Microsoftu i Sony, a CryEngine 3 wyciska 100 procent mocy tych urządzeń.

GramTV przedstawia:

Crysis 2 został oficjalnie zapowiedziany podczas ubiegłorocznych targów E3, gdzie zaprezentowano teaser gry. PC Games, na łamach swojej strony internetowej ujawnił, że Crysis 2 trafi do sprzedaży na przełomie 2010 i 2011 roku. Jednak tak naprawdę nawet ani Crytek, ani Electronic Arts nie wie, kiedy wyda tę produkcję.

Komentarze
15
Usunięty
Usunięty
29/01/2010 14:09

Skany: http://s924.photobucket.com/albums/ad86/esnedon/No luuuudzie... Krok wstecz. Wszędobylskie pudła, widok po horyzont (gdzie można było dojść) to historia, wizualnie bez zmian albo i gorzej. Niech jeszcze dorzucą liniowe poziomy i będzie drugi Modern Warfare.Pdosumowanie:- nie wiadomo, czy powróci filozofia rozgrywki z Far Cry i Crysis, czyli "idź, gdzie chcesz, olbrzymie poziomy pozwalają na dużą swobodę w tym aspekcie" - o tym na razie sza (pięknie, nie ma co)- pojawi się "trzecia strona" konfliktu- akcja toczy się trzy lata po wydarzeniach z części pierwszej, NY w ruinie, możliwe że pokierujemy Prorokiem- pojawi się nowy tryb, umożliwiający zbieranie informacji z broni czy ciał (jak imię, przyczyna śmierci)- nanoskafander można ulepszać- nacisk na walkę na różnych poziomach (dachy etc.)- Obcy się zmienili, używają broni i anatomicznie przypominają ludzi (!?)

Usunięty
Usunięty
29/01/2010 14:09

Skany: http://s924.photobucket.com/albums/ad86/esnedon/No luuuudzie... Krok wstecz. Wszędobylskie pudła, widok po horyzont (gdzie można było dojść) to historia, wizualnie bez zmian albo i gorzej. Niech jeszcze dorzucą liniowe poziomy i będzie drugi Modern Warfare.Pdosumowanie:- nie wiadomo, czy powróci filozofia rozgrywki z Far Cry i Crysis, czyli "idź, gdzie chcesz, olbrzymie poziomy pozwalają na dużą swobodę w tym aspekcie" - o tym na razie sza (pięknie, nie ma co)- pojawi się "trzecia strona" konfliktu- akcja toczy się trzy lata po wydarzeniach z części pierwszej, NY w ruinie, możliwe że pokierujemy Prorokiem- pojawi się nowy tryb, umożliwiający zbieranie informacji z broni czy ciał (jak imię, przyczyna śmierci)- nanoskafander można ulepszać- nacisk na walkę na różnych poziomach (dachy etc.)- Obcy się zmienili, używają broni i anatomicznie przypominają ludzi (!?)

Takeya
Gramowicz
25/01/2010 19:53

@Angmirporownywalem poziomy normal - wyzej sie raczej nie pcham.@daemonarayraczej zastosowano sztuczke rodem m.in. z silent hilla 2 - tworzymy pelny produkt, a pozniej kastrujemy do mozliwosci konkretnej platformy.




Trwa Wczytywanie