Assassin's Creed - garść wyjaśnień

Patryk Purczyński
2010/01/15 15:02

Ostatnie zamieszanie wokół przyszłości serii Assassin's Creed powoli się klaruje. Jesteśmy bliżej poznania konkretnej odpowiedzi na pytanie, co Ubisoft miał na myśli, mówiąc o nowym "epizodzie".

Nowy epizod Assassin's Creed to najwyraźniej kolejna, pełnoprawna część serii. "Gra będzie toczyć się wokół tego samego bohatera, czyli Ezio. To kontynuacja opowieści, która rozgrywa się w Assassin's Creed II" - tłumaczą przedstawiciele Ubisoftu. Dziwić może jedynie, że jak ognia unikają oni nazwania tego projektu trzecią częścią AC. Assassin's Creed - garść wyjaśnień

Cała sprawa wypłynęła na wierzch wraz z udostępnieniem dokumentu, zawierającego plany Ubisoftu na nadchodzący rok fiskalny. Informowaliśmy wówczas, że fani Assassin's Creeda otrzymają wkrótce "nowy epizod, który jako pierwszy w całej serii wprowadzi tryb multiplayer". Doniesienia w sprawie kształtu tego epizodu były jednak rozbieżne.

Z jednej strony serwis Gamasutra podawał, że będzie to zupełnie nowa odsłona AC, niezwiązana w żaden sposób z drugą częścią. Dziś wiemy już, że ta informacja jest prawdziwa tylko w części. Z drugiej strony, Ubisoft odmówił udzielenia komentarza na ten temat, zapewniając jednocześnie, że wszelkie fakty już wkrótce ujrzą światło dzienne.

GramTV przedstawia:

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
15/01/2010 22:10
Dnia 15.01.2010 o 22:03, Mercuror napisał:

[...] uśmierceniu ofiary z daleka nie ma mowy...

... chyba że w nowym epizodzie zaimplementują bronie dystansowe. Kusze, łuki, latające sztylety? No, coś z tego jest już teraz w AC II. ;)Ciekawie by to wyglądało. Wypatrzeć ofiarę, a później gonić za nią przez całą mapę, po to tylko, aby uśmiercić ją w walce wręcz. Kurczę, dziwnie to brzmi. Realnie? ;]

Usunięty
Usunięty
15/01/2010 22:03

Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie multi w takiej grze, chociaż na pewno da się to jakoś sensownie zrobić, tym bardziej, że teoretyczne podstawy są całkiem ciekawe - większość multi w grach opiera się na tym, kto szybciej kogo zobaczy i wystrzeli. Tutaj z kolei ujrzenie przeciwnika to dopiero początek - bo broni palnej jako-tako nie ma i o natychmiastowym uśmierceniu ofiary z daleka nie ma mowy.

Usunięty
Usunięty
15/01/2010 21:58
Dnia 15.01.2010 o 21:53, Mercuror napisał:

/.../

Mocne. Materiał na dobre opowiadanie? Jeszcze z chęcią bym usłyszał jak wyobrażasz sobie to właściwe multi. Nie coopa. Multi. O ile zaimplementowanie czegoś takiego w takiej grze ma sens według Ciebie. Bo ja przyznam, że patrzę na to dosyć sceptycznie, ale z nutką zainteresowania. ;p




Trwa Wczytywanie