Problem z trybem widescreen powraca w BioShocku 2...

Grzegorz Bonter
2010/02/12 19:36

Studio 2K Marin po raz drugi nie popisało się przy implementowaniu wsparcia dla panoramicznych monitorów. BioShock 2 cierpi na tę samą przypadłość, co jego poprzedniczka.

Zapewne pamiętacie zamieszanie, jakie powstało po premierze pecetowej wersji BioShocka 1? Posiadacze panoramicznych monitorów zamiast mieć szersze pole widzenia, dostali obraz okrojony z pasów u góry i dołu ekranu. Po jakimś czasie studio 2K Marin wypuściło poprawkę i o całej sprawie zapomniano. Problem z trybem widescreen powraca w BioShocku 2...

Do teraz. Wraz z wydaniem BioShocka 2 problem wraca jak bumerang. Posiadacze panoramicznych monitorów znowu dostali obraz przycięty u góry i u dołu, zamiast maksymalnie poszerzone pole widzenia przy zachowaniu odpowiedniej wysokości.

Na szczęście studio pracuje już nad odpowiednią łatką, która wkrótce powinna trafić do Internetu.

GramTV przedstawia:

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
13/02/2010 13:09

Studio 2K Marin po raz drugi nie popisało się przy implementowaniu wsparcia dla panoramicznych monitorów. BioShock 2 cierpi na tę samą przypadłość, co jego poprzedniczka.- co za bzdura mam ekran panoramiczny i gram w BS od premiery, 0 problemów tego typu... więc jak już to tylko problem 2 odsłony

Usunięty
Usunięty
13/02/2010 03:43

Spolszczenie ma wyjść 25 marca , o ile nie przesuną daty jego wydania.

MisioKGB
Gramowicz
13/02/2010 00:04

No cóż, mi się grało bardzo przyjemnie. Polecam grę nawet na tymże pseudo 16:10




Trwa Wczytywanie