Tydzień z grą Arcania: Gothic 4 - dzień czwarty

gram.pl
2010/10/14 19:00

Jednym ze znaków rozpoznawczych serii Gothic, obok stylowych pancerzy i broni, były zawsze zwoje i runy. Dziś słów kilka na ten temat.

Tydzień z grą Arcania: Gothic 4 - dzień czwarty

Poniższy materiał jest wyciągiem z archiwum biblioteki w Tooshooo. Na podstawie notatek do badań i wymiany korespondencji po miedzy wielkimi mistrzami sporządzono poniższy raport. Liczymy na to, że zebrane materiały pozwolą adeptom magii na głębsze jej zrozumienie.

Ze wstępu do „Magia – teoria i historia zagadnienia” Chcecie dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do zapoznania się z planem Tygodnia z grą Arcania: Gothic 4:

GramTV przedstawia:

Jeśli zamierzacie od razu przeczytać dzisiejszy artykuł, który przygotował dla Was Curtiss, użyjcie przycisku poniżej:

Komentarze
15
Curtiss
Gramowicz
Autor
15/10/2010 18:59

Ocena fabuły - szerzej rozpisze się pewnie w recenzji tytułu - natomiast teraz powiem tak:Koncept jest dobry, ale moim zdaniem nie wykorzystano jego potencjału.

Usunięty
Usunięty
15/10/2010 15:06

Łeh dzień czwarty już, a ja właśnie dostałem gierkę i nie mogę przebrnąć przez żałosną instalację.. NOD32 pododno coś tam broi, ale wyłączenie go i tak gówno dało. Udało się dobrnąć do 1% instalacji i zwiecha, miło, idę sprawdzić na innym kompie..

Usunięty
Usunięty
15/10/2010 14:15

Hmmm no teraz tak przeanalizowałem to widzę że czarów jest na bank więcej niż w Risenie. Tam były tylko cztery ofensywne z czego trzy to były te kryształy a reszta czarów oprócz lewitacji to było trochę dno. Więc może te 15 czarów wystarczy no i te tarcze choć autorzy poszli na łatwiznę i przydałoby się tochę większe rozróżnienie. Dziwię się że nia ma tak wielu czarów z poprzednich części. Ktoś mi wyjaśni dlaczego?? Co ich podkusiło. W G3 były bardzo fajne czary. A jeszcze sorki za offtop ale zapytam: jak tam z fabułą główną? Proszę tylko o ogólną ocenę.




Trwa Wczytywanie