Pojawiły się nowe informacje na temat Prototype 2. Wiemy już, jakie zmiany twórcy wprowadzą w systemie mocy.
Pojawiły się nowe informacje na temat Prototype 2. Wiemy już, jakie zmiany twórcy wprowadzą w systemie mocy.
Przede wszystkim zmianie ulegnie podejście twórców do nabywania umiejętności. Jak wiadomo, w Prototype w dość szybkim tempie byliśmy zasypywani masą nowych ruchów i umiejętności. Teraz ulegnie to zmianie. Jak zapewnia Armstrong, każda z nowych mocy będzie odpowiednio wprowadzona i gracz otrzyma porady taktyczne do każdej z nich.
Same zdolności będziemy natomiast zdobywać poprzez odkrywanie i penetrowanie specjalnych siedlisk zarazy. Mają one wyróżniać się promieniem światła strzelającym w niebo. Gdy Heller (główny bohater) odrzuci gruz blokujący wejście do danego siedliska, będzie mógł doń wskoczyć i wchłonąć znajdujących się tam przeciwników.
Drugą nowością jest sonar. Heller będzie mógł wypuszczać sygnały dźwiękowe, które odbijając się od obiektów będą pomagały mu lokalizować wrogów i inne postacie.
Na koniec został system perków kupowanych poprzez Black Net. W Prototype 2 rolę specjalnych wspomagaczy będą pełnić mutacje. Oczywiście ilość slotów na nie będzie ograniczona, więc trzeba będzie dokonywać wyboru, których perków będziemy chcieli użyć.
Elektroniczna wersja EGM-u jest dostępna pod tym adresem.
Prototype 2 pojawi się w sklepach w przyszłym roku na PC, Xboksie 360 i PlayStation 3.