Total War: Shogun 2 - trailer trybu multiplayer

Igor Wiśniewski
2011/02/18 22:50
8
0

Tryb sieciowy w Total War: Shogun 2 był bardzo długo trzymany w tajemnicy. Pod koniec ubiegłego roku twórcy trochę o nim powiedzieli, ale wciąż nikt go nie widział. Aż do dzisiaj.

Creative Assembly zapewniało, że tryb sieciowy w nowym Shogunie będzie absolutną rewolucją w serii, bardzo ważnym elementem gry a nie tylko dodatkiem jak dotychczas. Jednak trzeba było im wierzyć na słowo, wersja beta gry pograć w multi nie pozwalała, nie było też żadnych screenów ani filmiku. Dzisiaj nareszcie się to zmieniło: opublikowano niemal trzy minutowy zwiastun. Trzeba przyznać, że multiplayer zapowiada się wyśmienicie. Sporo opcji modyfikacji wyglądu naszego awatara, kooperacyjna kampania (taka sama jak w trybie dla pojedynczego gracza) i sieciowe podboje Japonii przypominające oryginalnego Shogun: Total War. Miły ukłon w stronę fanów płaskiej, rysowanej mapy i pionków symbolizujących armie. Przyjrzyjcie się sami:

GramTV przedstawia:

Premiera Total War: Shogun 2 już 15 marca. Zapraszamy do zapoznania się z wrażeniami spisanymi przez Lucasa.

Total War: Shogun 2 dostępny jest w sklepie gram.pl w Edycji Kolekcjonerskiej, Edycji Specjalnej i wydaniu premierowym

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
19/02/2011 11:23

Ta muzyka co leci, jest w grze? Gdyby cała oprawa muzyczna była przeniesiona z jedynki (plus oczywiście nowe kawałki), byłbym bardziej niż zadowolony :)

Usunięty
Usunięty
19/02/2011 11:13

Jak dla mnie to po prostu atakujesz na mapie w ciemno - tj nie widzisz "figur przeciwnika" więc równie dobrze możesz trafić w puste pole i zając prowincje bez walki , ale tak samo może twój przeciwnik - ale prawdopodobnie można też koncentrować ataki i zaatakować np w 4 jednego gracza itd.

Bambusek
Gramowicz
Autor
19/02/2011 00:42
Dnia 19.02.2011 o 00:09, dark_master napisał:

hm, skoro na mapie kampanii multi nie widać "figur" przeciwnika, miałoby to oznaczać,, że owa kampania to tylko szereg skirmishów przeciw losowym ludziom?

Sam się zastanawiam. To jest ten element multi, który mnie od dnia ogłoszenia ciekawił. Właśnie jak to ma wyglądać. Może system jakoś będzie wiedział, kto w danej chwili opanował dany region i przydzieli gracza z odpowiedniego klanu jako przeciwnika. W końcu wokół tego mają być robione ligi i sezony, więc jakoś to musi działać.




Trwa Wczytywanie