Więcej Dead or Alive?

Spayki
2006/07/26 02:36

Charyzmatyczny szef Team Ninja, Tomonobu Itagaki w wywiadzie udzielonym serwisowi 1UP dał do zrozumienia, że rozważa możliwość stworzenia kolejnej gry z cieszącej się dużą popularnością serii Dead or Alive.

Obecnie pracuję nad kilkoma innymi projektami. Niemniej, kiedy tylko je ukończę, powiem więcej na temat przyszłości Kasumi i spółki – oświadczył Itagaki. Oznacza to, iż zapowiadane na czwarty kwartał bieżącego roku Dead or Alive Xtreme 2 nie będzie ostatnim spotkaniem z tym powabnym uniwersum. Zdają się to potwierdzać inne jego słowa: Okazjonalnie znajduję czas, aby zagrać w Dead or Alive 4 przez internet i myślę sobie, że kilka rzeczy powinienem był rozwiązać inaczej. Więcej Dead or Alive?

Itagaki niejednokrotnie mówił o sobie, że jest perfekcjonistą. Prawdopodobnie więc, aby pozostać w zgodzie z własną naturą, będzie chciał naprawić to, co nie do końca się udało. Czy chodzi o nagminne spowolnienia animacji w trakcie sieciowych walk, na które tak narzekają gracze i czy należy spodziewać się rozszerzenia na kształt Virtua Fighter 4: Evolution? Póki co nie wiadomo.

Również dzisiaj, niespełna pół roku od dnia europejskiej premiery, na serwery Microsoftu trafiło długo oczekiwane grywalne demo czwartej części Dead or Alive. Ważący 681 MB plik dostępny jest dla wszystkich podpiętych do internetu użytkowników Xboksa 360. Wersja pokazowa pozwala na zabawę w trybach Versus oraz Time Attack, zarówno w pojedynkę, jak i w dwuosobowych ekipach. Do walki stanąć można wojownikiem wybranym spośród udostępnionej szóstki (Kasumi, Ryu, Lisa, Tina, Brad Wong i Eliot), na jednej z pięciu, a jakże by inaczej, ulubionych aren Itagakiego.

Należy się zatem spodziewać, że jeszcze w tym roku usłyszymy o nowej grze Team Ninja. Panie Itagaki, a może warto by tak uchylić rąbka tajemnicy odnośnie Ninja Gaiden 2?

GramTV przedstawia:

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
26/07/2006 20:03

Wiem wyślijmy PETYCJE DO PANA Tomonobu Itagaki Z PROŚBO ZE CHCEMY DoA Na PC !! :( Boze mam taka ochote zagrac se w ta bijatyke a nie mam za co kupic konsoli ;(

Usunięty
Usunięty
26/07/2006 19:02
Dnia 26.07.2006 o 18:01, Mr_Hyde napisał:

Akurat ilosc i stabilnosc fps w bijatykach nie ejst powodem brak utego tpyu gier na PC . jedynm i prawziwym powodem jest tak i,ze gry tego typu poprostu nie rpzemowily do pececiarzy i z roku na rok cbylo coraz mniej fanow tego typu giereczek na blachy ,a w miedzy czasie rosl ozapotrzebowanie na bijatyki w swiatku konsolowym. Pc ,a konsole to dwa rozne swiaty i zazwczyaj dwa rozne typy graczy :P .

Akurat nie masz racji, bo najważniejszym czynnikiem jest idealnie płynna animacja, której nie da się osiągnąć na pc - co do popytu wśród pecetowców masz tylko po części rację, bo najlepsi bijatykowi gracze pochodzą z Korei Południowej, gdzie gra się tylko na pc albo telefonach komórkowych (konsole są na marginesie) - scena tekkenowa rozrosła się tam do niesamowitych rozmiarów i pewnikiem graliby przez sieć w tekkena na swoich pc, a nie grają - tylko konsole lub automaty - odpowiedź jest wiadoma - system gry przystosowany do 60fps''ów... Nie masz pojęcia ile znanych mi pecetowców chciałoby se pograć w jakąś b. dobrą bijatykę na swym sprzęcie - po prostu pc nie nadaje się na bijatyki z głębokim systemem wymagającym długiego czasu na mastering postaci i nauczeniu się pewnych nawyków (bijatyki to wbrew pozorom wymagające pozycje a nie bezmyślna "maszerka" po klawiszach); dlaczego japońscy developerzy nie wydają portów bijatyk na pc a taka Onimusha lub DMC ukazał się (Capcom też robi bijatyki) ? (z pewnością nie z powodu braku popytu ani z kupnem dobrego pada do pc)

hydzior
Gramowicz
26/07/2006 18:01
Dnia 26.07.2006 o 16:15, nievil napisał:

Shinian -> Hmmm... Ja dodam od siebie, że God of War jest prosty; odnośnie Ninja Gaiden powiedziałeś to za słabo:P - gra jest PIEKIELNIE trudna na wyższych poziomach trudności - sam zniszczyłem pada katując tę pozycję, a grałem w NG Black, które jest jeszcze trudniejsze od wersji podstawowej - podobno najwyższy poziom trudności ukończyło "zaledwie" 500 osób na świecie... Odnośnie Dead or Alive - wolę Virtua Fighter za bardziej techniczny system i mniej widowiskową prezentację (czekam na 5 na ps3) niż te mainstream''owe tekkeny i soul calibury... (DoA 3 było fajne na xboxa - DoA4 nie jest tak dobre, głównie przez spaprane modele postaci - błyszczą jak psu jajca - daliby se spokój z tą serią i szlifowali Ninja Gaiden 2) Animacja w bijatykach jest najważniejsza (ultra płynne 60fps''ów) - granie z niestabilnym frameratem jest kompletnie niemożliwe (klatki animacji danego ciosu - liczenie przewag, strat i tworzenie serii combos''ów z ich uwzględnieniem) i to jest jedyny powód dlaczego bijatyki nie są na pc ...(mortal kombat to nie bijatyka - prawdziwe i jedyne są bijatyki z Tecmo, Namco i Segi)

Akurat ilosc i stabilnosc fps w bijatykach nie ejst powodem brak utego tpyu gier na PC . jedynm i prawziwym powodem jest tak i,ze gry tego typu poprostu nie rpzemowily do pececiarzy i z roku na rok cbylo coraz mniej fanow tego typu giereczek na blachy ,a w miedzy czasie rosl ozapotrzebowanie na bijatyki w swiatku konsolowym. Pc ,a konsole to dwa rozne swiaty i zazwczyaj dwa rozne typy graczy :P .




Trwa Wczytywanie