Prócz Ciebie zamówić grę będzie musiało jeszcze 9 999 999 innych graczy – kampania marketingowa Afterfall: InSanity właśnie ruszyła. AKTUALIZACJA
Prócz Ciebie zamówić grę będzie musiało jeszcze 9 999 999 innych graczy – kampania marketingowa Afterfall: InSanity właśnie ruszyła. AKTUALIZACJA
Jak wyjaśnia powyższe nagrane cała akcja jest bardzo prosta – jeśli 10 milionów osób kupi cyfrową wersję Afterfall: InSanity, każda sztuka będzie kosztowała symbolicznego dolara. Jeżeli natomiast zamówień będzie mniej, każdy klient będzie musiał wypłacić pełną cenę gry.
W skład pakietu, prócz pełnej wersji Afterfall: InSanity, wchodzi także oficjalny soundtrack, a dodatkowo każdy gracz, który zarejestruje swoje zamówienie zostanie umieszczony w napisach końcowych gry.
Akcja ma też mocny wydźwięk charytatywny, bo firma obiecuje przeznaczenie 10% przychodów dla największej organizacji tego typu na świecie, o ile pułap 10 milionów sprzedanych sztuk zostanie przekroczony. Jeśli jednak nie, to Nicolas przekaże... całość przychodów. Dziwne? Szalone? Nawet nie chcę oceniać.
Tomasz Majka, prezes Nicolas Games, tak komentuje całą akcję - Jako niezależny dystrybutor możemy sobie pozwolić na tego typu rewolucję. Jesteśmy fanatycznymi miłośnikami gier komputerowych i udowodnimy, że wysokiej klasy produkcje wcale nie muszą być drogie. Chcemy zmobilizować graczy na całym świecie i zaproponować im swego rodzaju zakład - jeśli zbierzemy 10 mln osób, sprzedajemy grę za dolara. Wierzę, że ta wiadomość zelektryzuje środowisko i razem uda nam się ustanowić nowy rekord przedsprzedaży.
Czy cała akcja ma szansę na sukces z perspektywy klientów? Śmiem wątpić biorąc pod uwagę ilość sprzedanych sztuk takich pakietów jak Humble Indie Bundle – ostatni rozszedł się w lekko ponad dwustu tysiącach kopii. Zyska za to na pewno sam Nicolas, bo akcja powinna narobić trochę szumu w mediach.
Co z ewentualnym obniżeniem ceny edycji pudełkowej? Na ten temat jeszcze nic nie wiemy, ale nasz dział handlu kontaktuje się przedstawicielami wydawcy w tej sprawie.
AKTUALIZACJA:
Razem ze startem akcji odświeżono oficjalną stronę internetową gry - jedna z nowych funkcjonalności jest aktualizowany na żywo licznik przedstawiający ilość sprzedanych kopii Afterfall: InSanity drogą cyfrową.
AKTUALIZACJA2:
Mechanizm zakupowy wydaje się nie do końca działać - gdy próbowaliśmy zamówić grę przez "płatność online" do tej pory nie otrzymaliśmy maila z żadnymi instrukcjami. Z "płatności SMS" nie korzystamy, bo koszt zakupu gry tą drogą jest jest praktycznie dwa razy większy i wynosi 7,38 zł za sztukę.