Wiedźmin 2.0 i Wiedźmin 2 na X360 - wideowywiad z gamescom 2011

Łukasz Berliński
2011/08/20 15:00

Lucas wraz z Myszastym wzięli na spytki scenarzystę i projektanta poziomów gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Efekt? Ponad 10 minut materiału wideo o wersji rozszerzonej na PC i tej powstającej na Xboxa 360.

Lucas z Myszastym są na gamescomie i mieli okazję nagrać wywiad z dwójką autorów Wiedźmina 2: Zabójcy Królów: scenarzystą Janem Bartkowiczem oraz projektantem poziomów Markiem Ziemakiem. Jeżeli jesteście ciekawi jak wygląda zakulisowa produkcja gry, z jakimi problemami twórcy Wiedźmina 2 borykali się tworząc konsolową wersję i innych ciekawych szczegółów, koniecznie zapoznajcie się z powyższym materiałem.

GramTV przedstawia:

Przy okazji serdecznie zapraszamy do śledzenia specjalnej sekcji na gram.pl poświęconej targom gamescom 2011. Warto tam zaglądać, jeśli chcecie być na bieżąco z najświeższymi informacjami prosto z kolońskich hal targowych.

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
21/08/2011 16:48
Dnia 21.08.2011 o 15:44, Vojtas napisał:

Nexus, no właśnie. Nie rozumiem, dlaczego Redzi tak zwlekają z wypuszczeniem toolsetu. Później może być już za późno - dobrze, że mają wersję na XB, bo w ten sposób mogą też, niejako przy okazji, marketingowo przedłużyć życie wersji PC. Domyślam się, że ta zwłoka może wynikać z tego, że po prostu mają huk roboty, ale mimo wszystko.

Stawiam na to. Nie mają rąk wolnych, aby wyznaczyć kogoś kto przygotuje ten tool tak, aby był przez śmiertelników do użycia.

Dnia 21.08.2011 o 15:44, Vojtas napisał:

Nie mam Syndromu Diablo III, ale z ciekawości bym coś takiego zobaczył. Mam dziwne przeczucie, że nowa mroczna aura byłaby świetną odmianą dla kolorowego W2. No cóż, jest to jakiś pomysł na W3.

MI się wydaje, że gdy ma być mrocznie jest, a gdy nie, to nie :) Co do W3 to mam nadzieję, że ten stan rzeczy jaki jest teraz, to znaczy W1 - wspaniałe, W2 - jeszcze lepsze, W3 - klękajcie narody?

Dnia 21.08.2011 o 15:44, Vojtas napisał:

I wzajemnie. :)

:)

Vojtas
Gramowicz
21/08/2011 15:44

>> Miałem na myśli zestaw filtrów, które włączałoby się w opcjach. Zmieniłbym balans

Dnia 21.08.2011 o 15:18, Ichibanboshi-kun napisał:

Wtedy mozna by było przetestować i sprawdzić jak to jest. Myślę, żepo wyjściu Dark Mode trzeba będzie częściej na nexusa zaglądać,

Nexus, no właśnie. Nie rozumiem, dlaczego Redzi tak zwlekają z wypuszczeniem toolsetu. Później może być już za późno - dobrze, że mają wersję na XB, bo w ten sposób mogą też, niejako przy okazji, marketingowo przedłużyć życie wersji PC. Domyślam się, że ta zwłoka może wynikać z tego, że po prostu mają huk roboty, ale mimo wszystko.

Dnia 21.08.2011 o 15:18, Ichibanboshi-kun napisał:

bo osób chcących tego co Ty(co już udowodnił, chociażby, Lucas)jest na pewno wiele.

Nie mam Syndromu Diablo III, ale z ciekawości bym coś takiego zobaczył. Mam dziwne przeczucie, że nowa mroczna aura byłaby świetną odmianą dla kolorowego W2. No cóż, jest to jakiś pomysł na W3.

Dnia 21.08.2011 o 15:18, Ichibanboshi-kun napisał:

Lubię z Tobą pisać, konkretna wymiana zdań haha.

I wzajemnie. :)@ KoskiW akcie II (w obu ścieżkach) padało u mnie chyba ze 2 razy. Przypomina mi się Stalker, gdzie z początku burza była średnio co 10-15 minut, później spatchowali to.

Usunięty
Usunięty
21/08/2011 15:18
Dnia 21.08.2011 o 14:22, Vojtas napisał:

Miałem na myśli zestaw filtrów, które włączałoby się w opcjach. Zmieniłbym balans bieli, balans kolorów i ich nasycenie, mogłoby też nieco częściej padać. Ideałem byłaby też nieco mroczniejsza aranżacja muzyki. ;) Myślę, że to mógłby być ciekawy eksperyment.

Jak napisałem, wolę jak jest, ale :) Jeśli wprowadziliby to jako dodatkową opcję, zamiast podczepić całkiem pod Dark Mode to bardzo chętnie bym taką opcję przywitał. Wtedy mozna by było przetestować i sprawdzić jak to jest. Myślę, że po wyjściu Dark Mode trzeba będzie częściej na nexusa zaglądać, bo osób chcących tego co Ty(co już udowodnił, chociażby, Lucas)jest na pewno wiele.Lubię z Tobą pisać, konkretna wymiana zdań haha.




Trwa Wczytywanie