Metropolis Software poszukuje pracowników

Zaitsev
2008/03/03 13:44

Jeżeli ktoś chciałby żyć z tworzenia gier, to nadarza się ku temu świetna okazja. Wielką rekrutację otworzyło właśnie Metropolis Software, które pracuje obecnie nad FPS-em They.

Niedawno polską branżą gier wideo zatrzęsło po ogłoszeniu połączenia Metropolis Software i CD Projektu. Teraz we wspomnianym studiu deweloperskim pojawiły się wolne miejsca pracy przy tworzeniu FPS-a They. Metropolis Software poszukuje pracowników

Metropolis Software poszukuje obecnie osób na stanowiska: grafik 3D, programista, level designer/gameplay designer, artysta koncepcyjny. Kompletny spis wymagań dotyczący każdej z tych funkcji można znaleźć pod tym adresem. Warto zanotować, że istnieje możliwość pracy zdalnej, ale znając realia, to preferowane będzie pojawianie się w siedzibie firmy (w Warszawie), chociażby ze względu na umowę NDA.

They to futurystyczny FPS, w którym celem gracza jest zezłomowanie masy robotów kierowanych przez obce formy życia. Ciekawie zapowiada się możliwość modyfikacji broni - nie tylko jej funkcjonalności, ale także wyglądu. Silnik graficzny gry będzie korzystał z dobrodziejstw oferowanych przez DirectX 10. They pojawi się w przyszłym roku na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360.

GramTV przedstawia:

Więcej o They można przeczytać w naszej zapowiedzi.

Komentarze
19
Blackhand
Gramowicz
04/03/2008 16:41

Jest, poszukaj np. w stanie Missouri ;).Że co, mała mieścina? Ale jest, i to się liczy ;).

Usunięty
Usunięty
03/03/2008 18:52

Mimo że nie jestem fanem gier na konsole... cieszy mnie że polskie gry takie jak właśnie THEY wychodzą na konsole... o... zapomniałem całkiem o call of juarez które także weszło na konsole ( XBOX 360)

Kifa
Gramowicz
03/03/2008 17:40

PopoGuz - zawsze powtarzam, że konkretna, konstruktywna krytyka, z dużą ilością rzeczowych argumentów to podstawa... O.o Ocenianie gry po screenach - rany, ale mi to na nerwy działa... o.OTyle offtopu, a konkrety są takie, że pomimo że dwudziestka dawno mi już minęła, w grafice 3D siedzę już kilka lat, to niestety - moje umiejętności nie wystarczą do pracy nad profesjonalnym projektem... ;) Może kiedyś, a póki co wracam do treningu własnego... ;)




Trwa Wczytywanie