Fable 2, jedna z bardziej ambitnych produkcji tworzonych obecnie na Xboksa 360, wygląda coraz bardziej interesująco. Na konferencji Microsoftu na GDC 2008 Peter Molyneux ujawnił dwa nowe, ważne elementy tego tytułu. Pierwszym jest rozbudowany tryb współpracy dla dwóch osób – będzie można dołączyć do znajomego, grającego w trybie single-player, zdobyć z nim kilka nowych przedmiotów dla swojej postaci i przenieść je do własnej jednoosobowej przygody. Punkty doświadczenia zdobyte w ten sposób również nie zostaną zabrane.
Drugi element to... zestaw minigierek hazardowych, który studio Lionhead wrzuci na serwis Xbox Live Arcade kilka tygodni przed debiutem tej produkcji. Będzie on służył do zdobywania pieniędzy, które potem na starcie znajdą się w kieszeniach głównego bohatera. Nawiasem mówiąc, będzie to jeden z niewielu sposobów na zarobienie waluty – oprócz uczciwej pracy, handlu lub hazardu w samej grze.Więcej szczegółów na temat działania gierek i ich wpływu na rozgrywkę w Fable'a 2 – na przykład to, czy będzie trzeba za nie zapłacić prawdziwymi pieniędzmi - z pewnością zdąży jeszcze wypłynąć na powierzchnię przed listopadową premierą tytułu. Wtedy będzie można w końcu przekonać się, jak studiu Molyneux'go wyszło spełnienie wszystkich związanych z nim obietnic.