Ted Price, dyrektor wykonawczy studia Insomniac Games, był wczoraj gościem czatu zorganizowanego przez serwis Eurogamer. Odpowiedział na pytania graczy i ujawnił, że gdyby miał do wyboru dwie supermoce: niewidzialność lub lasery w oczach, zdecydowanie wolałby to pierwsze. Przy okazji wyszło też na jaw nieco nowości na temat gry Resistance 2 na PS3.
Okazuje się, że jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to podczas obu kampanii (singlowej i w trybie współpracy) nie uświadczy się żadnych ekranów ładowania. Developer nie potwierdził, czy przez to należy szykować kilka gigabajtów wolnego miejsca na dysku konsoli, gdyż jest to zwyczajnie jeszcze nierozwiązana kwestia. Zapewnił natomiast, że R2 będzie działać w rozdzielczości 720p i 30 klatkach na sekundę. Ujawnił też, że w planach jest wsparcie dla usługi Home i systemu pucharów, a wspomniana już kampania dla pojedynczego gracza będzie podobnej długości, co w pierwszej części.Czat Teda Price'a ze studia Insomniac Games z odwiedzającymi serwis Eurogamer przyniósł nieco nowych informacji na temat szykowanego na listopad FPS-a Resistance 2. Potwierdzono m.in. rozdzielczość 720p i 30 klatek animacji na sekundę i prace nad całkowitym brakiem wczytywań lokacji w kampaniach oraz wspomniano o konkurencji w postaci gry Geas of War 2.