Resistance 2 - nowe informacje

Renor Mirshann
2008/06/05 10:56

Czat Teda Price'a ze studia Insomniac Games z odwiedzającymi serwis Eurogamer przyniósł nieco nowych informacji na temat szykowanego na listopad FPS-a Resistance 2. Potwierdzono m.in. rozdzielczość 720p i 30 klatek animacji na sekundę i prace nad całkowitym brakiem wczytywań lokacji w kampaniach oraz wspomniano o konkurencji w postaci gry Geas of War 2.

Ted Price, dyrektor wykonawczy studia Insomniac Games, był wczoraj gościem czatu zorganizowanego przez serwis Eurogamer. Odpowiedział na pytania graczy i ujawnił, że gdyby miał do wyboru dwie supermoce: niewidzialność lub lasery w oczach, zdecydowanie wolałby to pierwsze. Przy okazji wyszło też na jaw nieco nowości na temat gry Resistance 2 na PS3. Resistance 2 - nowe informacje

Okazuje się, że jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to podczas obu kampanii (singlowej i w trybie współpracy) nie uświadczy się żadnych ekranów ładowania. Developer nie potwierdził, czy przez to należy szykować kilka gigabajtów wolnego miejsca na dysku konsoli, gdyż jest to zwyczajnie jeszcze nierozwiązana kwestia. Zapewnił natomiast, że R2 będzie działać w rozdzielczości 720p i 30 klatkach na sekundę. Ujawnił też, że w planach jest wsparcie dla usługi Home i systemu pucharów, a wspomniana już kampania dla pojedynczego gracza będzie podobnej długości, co w pierwszej części.

Pewien właściciel Xboksa 360 zapytał Teda, jak przekonałby go do Resistance'a 2, skoro on ma na horyzoncie kontynuację serii Gears of War. Szef Insomniaca odpowiedział, że z pewnością obie te produkcje będą się charakteryzować wyjątkowo wciągającą rozgrywką, ciekawą fabułą i wieloma trybami zabawy. Jednak jego produkt będzie wyróżniać ośmioosobowy tryb cooperative, którego nie będzie nie tylko w drugim GoW-ie, ale i w żadnej innej grze debiutującej pod koniec roku.

GramTV przedstawia:

Padła również nazwa Killzone 2, w kontekście przeniesienia premiery na początek przyszłego roku. Ted uznał ten ruch za mądrą decyzję ze względów marketingowych, która jest również dobra dla graczy. Akurat zainteresowanie jednym wielkim FPS-em zdąży opaść, kiedy pojawi się kolejny. Europejską premierę drugiego podejścia wojny z Chimerami zaplanowano na listopad tego roku.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
30/07/2008 21:32

No musi być wypas, jak Resistance 1 było fajne to 2 nie dziwne, że extra. Gdybym miał PS3 to bym kupił, ale mogę tylko grać (za pozwoleniem) u mojego kuzyna ;]

Usunięty
Usunięty
30/07/2008 18:01

Jak na "super premierę" to gra powinna być niesamowita, i na pewno będzie :) I zapewniam was! gra będzie w Full HD!

Usunięty
Usunięty
06/06/2008 01:02
Dnia 05.06.2008 o 16:00, SKIL napisał:

A powinno być 1080p i 60 klatek na sekundę. Taka była domena konsol, a jak jest? :/

60 klatek? Kiedy tak było? Niegdyś gierki na PALu chodziły w okolicach 25 fpsow, a NTSC 30 (to maksymalne ilosci dla tych systemów wyswietlania), wiec nie uczyniono kroku do przodu, ale też sie nie cofnieto.




Trwa Wczytywanie