WoW prawdopodobnie doczeka się graficznej aktualizacji

Renor Mirshann
2008/05/17 12:41

Allen Brack z Blizzarda ujawnił w rozmowie z serwisem Eurogamer, że temat całkowitej odnowy graficznej WoW-a powraca w firmie jak bumerang już od czasu pierwszego dodatku do niego. Na razie żadna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła, ale według Allena taka zmiana raczej będzie w przyszłości konieczna.

Serwis Eurogamer przeprowadził wywiad z Allenem Brackiem z Blizzarda, w którym ten członek odpowiedzialnej za WoW-a ekipy ujawnił, że gra doczeka się najpewniej w przyszłości istotnej poprawy jakości grafiki. "Czy w pewnym momencie będziemy potrzebować graficznej aktualizacji od samej podszewki? Prawdopodobnie tak" - powiedział Allen. WoW prawdopodobnie doczeka się graficznej aktualizacji

Szykowany na koniec roku drugi dodatek do tego słynnego MMO, Wrath of the Lich King, będzie oczywiście zawierał nieco opcjonalnych graficznych ulepszeń i nowych efektów dla właścicieli co lepszych konfiguracji sprzętowych, podobnie jak to miało miejsce w przypadku Płonącej Krucjaty. Jednak to niewiele w porównaniu do całkowitej odnowy silnika, nad którą studio już myślało - i będzie myśleć ponownie.

Developer wspomniał również o ryzyku takiej inicjatywy - podobne pomysły okazywały się w przeszłości jedynie co najwyżej średnim sukcesem, np. w przypadku Ultimy Online i EverQuesta. "Wielu ludzi grało dalej na oryginalnym kliencie, ponieważ był szybszy, przyzwyczaili się do niego lub też preferowali z jakiegoś innego powodu. Perspektywa przeznaczenia masy czasu i energii na coś, co zostanie potem skwitowane krótkim "pff, to nie dla mnie" nie zbyt mi się podoba" - stwierdził. Cóż, ryzyko zawodowe, Allen. Na szczęście większość pomysłów Blizzarda do tej pory była przyjmowana z otwartymi ramionami, więc nie ma się co martwić na zapas.

GramTV przedstawia:

Komentarze
37
Usunięty
Usunięty
20/05/2008 20:10

Mam nadzieje ze sie przejada na tej zmianie oprawy :D

czaki222
Gramowicz
17/05/2008 23:05

Mam nadzieję, że nie przerobią kanciastych wieżyczek orków na okrągłe o_OJeżeli to się skupi głównie na wygładzaniu powierzchni, które powinny być gładkie z założenia, uszczegółowieniu tekstur (chociaż tu raczej dadzą shadery) i takich bajerach - to ja jestem na tak.Ale tam gdzie jest kanciaste, niech takie zostanie ! (że się tak wyrażę)

Olamagato
Gramowicz
17/05/2008 19:01
Dnia 17.05.2008 o 18:11, Spector 109948 napisał:

Shadery i inne błyskotki to nie oznaka piękna a wręcz przeciwnie.

Tu nie chodzi o shadery. WoW tak naprawdę nie różni się w modelach od bardziej wyrafinowanego RTSa przy maksymalnym powiększeniu. Szczególnie łatwo to porównać w Warcraft 3. Przybliż do maksimum i porównaj postacie - zwróć uwagę na "zaokrąglenia", łuki. Moim zdaniem za wiele się od siebie szczegółowością nie różnią. A przecież W3, to klasyczny RTS z naciskiem na szybkość rysowania, a nie na wygląd świata i postaci.




Trwa Wczytywanie