The Last of Us Part I – twórcy opowiadają o tym, jak gra oddziałuje na zmysły

DK
2022/09/05 18:30
1
0

Wzrok, słuch i dotyk.

Remake The Last of Us Part I już od kilku dni jest dostępny na PlayStation 5. Tytuł zbiera pozytywne recenzje. Zarówno graczy, jak i krytyków zachwyciła pełna detali oprawa wizualna – okazało się na przykład, że w grze możemy zważyć Joela. Tymczasem Naughty Dog opublikowało kolejny materiał promocyjny, na którym przedstawiciele studia opowiadają, w jaki sposób TLoU Part I działa na zmysły gracza. Filmik publikujemy na samym dole.

The Last of Us Part I – twórcy opowiadają o tym, jak gra oddziałuje na zmysły

Jak zapewnia szef Naughty Dog Neil Druckmann, jego zespół potraktował tę produkcję jako "całkowicie nowy projekt". Deweloperzy mówią na przykład o znacznym uwiarygodnieniu mimiki twarzy postaci, które wzmocniło emocjonalny przekaz w grze. Do tego należy dodać realistyczny system audio – na przykład od teraz jesteśmy w stanie usłyszeć wroga zanim go widzimy, co znacznie zwiększa zaangażowanie gracza w opowieść. Natomiast jeśli chodzi o zmysł dotyku, to studio przypomniało o efektach DualSense – dzięki technologii kontrolera czujemy na dłoniach deszcz, a na palcach opór spustu broni.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
Headbangerr
Gramowicz
05/09/2022 20:41

Na moje oddziałuje wręcz piorunująco, kiedy pomyślę, że grę, którą mam w wersji 'remastered' w PS Plus i którą można dostać za grosze bez abonamentu, a na której zarobili już wydając wersję PS3 i PS4, wycenili teraz na 70 euro tylko dlatego, że kolejny raz poprawili grafikę i próbują opowiadać przy tym, jak to właśnie dokonali cudu i że powinniśmy ich całować po rękach za wykonaną pracę.