STALKER 2 zapewni długą historię. Gra zaoferuje kilka zakończeń i 60 FPS-ów na Xboksie

Radosław Krajewski
2023/11/30 15:20
0
0

Twórcy z GSC Game World ujawnili nowe szczegóły drugiej części Stalkera.

Jedną z największych przyszłorocznych premier będzie STALKER 2. Długo oczekiwana gra ukraińskiego studia zadebiutuje nareszcie w przyszłym roku na PC i Xboksach. Deweloperzy z GSC Game World udzielili wywiadu chińskiej redakcji Gamersky, z którego możemy dowiedzieć się wielu nowych informacji o grze. Przedstawiciele studia ujawnili m.in. ile zajmie ukończenie fabuły, a także ile STALKER 2 zaoferuje zakończeń.

STALKER 2 zapewni długą historię. Gra zaoferuje kilka zakończeń i 60 FPS-ów na Xboksie

STALKER 2: Heart of Chornobyl – kampania zajmie nawet 40 godzin

Według słów deweloperów dobrnięcie do napisów końcowych gry zajmie około 40 godzin. Czas ten potrzebny będzie na jednokrotne ukończenie kampanii, ale nie poznamy całej historii za jednym razem.

Fabuła gry to nieliniowa historia z ogromną zawartością. Zachowanie gracza w grze wyznaczy konkretny kierunek fabuły, a fabuła jest bardzo rozbudowana. Nie można poznać wszystkich historii za jednym razem, bo gracz może poznać różne konsekwencje swoich decyzji. Główny wątek fabularny trwa około 40 godzin.

W STALKER-ze 2 będziemy mogli poznać cztery różne zakończenia. Dodatkowo zadania poboczne również będą determinowały to, które zakończenie obejrzymy.

Główny wątek ma cztery zakończenia. Zadania poboczne również będą miały różne skutki w zależności od wyborów gracza, a niektóre zadania poboczne w jakiś sposób wpłyną na opowieść.

Deweloperzy pochwalili również Unreal Engine 5, bez którego powstanie gry z tak zaawansowaną technologią nie byłoby możliwe.

Zastosowanie nowej technologii pozwala nam zaprezentować ogromny, otwarty świat. Ograniczenia starego silnika zmusiły nas do zmniejszenia wielu szczegółów grafiki. Nie moglibyśmy tego zrobić bez Unreal Engine 5, a globalny system oświetlenia pozwala nam na uzyskanie realistyczniejszych przejść między dniem i nocą, a także pojawianie się różnych warunków pogodowych.

Na konsolach STALKER 2 otrzyma dwa tryby graficzne, w tym jeden będzie celował w 60 klatek na sekundę. Z kolei obecna wersja beta gry pozwala grać na minimalnych ustawieniach na komputerach stacjonarnych wyposażonych w GeForce GTX 1060

Wersja gry na konsolę XSX ma dwa tryby obrazu, wydajność i jakość, do wyboru przez graczy. Naszym celem jest osiągnięcie liczby klatek na sekundę wynoszącej 60 klatek w trybie wydajności. Jeśli chodzi o rozdzielczość, wciąż optymalizujemy grę, a ostateczne specyfikacje ekranu są nadal niepewne.

Wymagania sprzętowe PC są stosunkowo elastyczne. Minimalna konfiguracja, którą obecnie realizujemy, to GTX 1060. W tej chwili gra może działać na tej karcie graficznej, ale nie osiągnie najwyższego poziomu grafiki. Gra jest obecnie w fazie beta, a oficjalne wymagania sprzętowe ogłosimy bliżej premiery.

GramTV przedstawia:

Na premierę gry jeszcze trochę będziemy musieli poczekać. GSC Game World chce doprowadzić swój tytuł do najlepszego możliwego poziomu, zanim wypuści go na rynek.

Ostateczne dopracowanie gry zajmie trochę czasu. Chcemy jak najszybciej wypuścić naszą produkcję, która osiągnie najwyższy poziom. Jednakże ze względu na rozmiar i złożoność otwartego świata istnieją tysiące szczegółów, które mogą pójść nie tak. Wykorzystujemy czas na naprawę błędów. Gra musi być dopracowana. Twórcy gier nigdy nie mają dość czasu i trudno powiedzieć, jak blisko jesteśmy prawdziwego „ukończenia” gry.

Przypomnijmy, że STALKER 2: Heart of Chornobyl zadebiutuje w 2024 roku. Gra pojawi się w pierwszej kolejności na komputerach osobistych i Xbox Series X/S.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!