PayDay 3 z ogromnymi problemami

Jakub Smolak
2023/09/24 09:15
3
0

Gracze mają dość, co pokazują recenzje.

Premiera PayDay 3 już za nami. Lubiana marka oraz obecność produkcji w usłudze Game Pass sprawiły, że gracze tłumie ruszyli na wirtualne napady i rabunki. Wygląda jednak na to, że nie wszystko idzie zgodnie z planem.

PayDay 3 z ogromnymi problemami

PayDay 3 i problemy z serwerami

Recenzje na Steam wyraźnie pokazują, że z PayDay 3 coś jest nie tak. Obecnie odsetek pozytywnych recenzji wynosi zaledwie 32%, co daje wynik “w większości negatywne”. Po zagłębieniu się w komentarze szybko zauważymy, że grze autorstwa Starbreeze Studios najmocniej oberwało się za problemy z serwerami. Wszystko dlatego, że PayDay 3 wymaga stałego połączenia z internetem, a serwery nie wyrabiają, przez co wielu graczy ma ciągłe problemy z zalogowaniem się. Wpływa to również na stabilność rozgrywki, a częste zerwania połączenia wydają się być na porządku dziennym.

Oceny krytyków sugerują jednak, że PAYDAY 3 nie jest nieudaną produkcją. Na ten moment w serwisie metacritic.com gra doczekała się 15 recenzji, a średnia ocen wystawionych przez prasę (wersja PC) wynosi 70 na 100.

Na koniec przypomnijmy, że PayDay 3 zadebiutowała na rynku 21 września, a gra jest dostępna na PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series S/X. Chętnie usłyszymy o Waszych wrażeniach z rozgrywki, podzielcie się w nimi w komentarzach.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
dariuszp
Gramowicz
24/09/2023 12:33

Ja nie kupuje na premierę gier online. Bo one wszystkie mają problemy niezależnie czy mówimy o dużej firmie z budżetem jak Amazon czy z budżetem i doświadczeniem jak Blizzard czy takim studiu jak tutaj.

Nic się nie stanie jeżeli kupię i zagram w to za kwartał jak się sytuacja poprawi.

Silverburg
Gramowicz
24/09/2023 11:32
Niakadan napisał:

Zauważyliście że co nowa gra AAA to na premiere ma bugi itp, co nie powinno mieć aż takich. małe ok duże nie i to jest smutne ale prawdziwe że gry Indie są najczęściej dopracowane ba nawet lepiej gameplayowe zrobione.

Duża korporacja vs mała firma. Pracowałem swego czasu w małej firmie (dział marketingu), jakoś wszystko dawało się ustalić, była kasa na promocje, reklamę, itp. Z biegiem lat firma się rozrosła, potrzeby reklamowe uległy zwielokrotnieniu, budżet natomiast ani drgnął. Wręcz w niektórych przypadkach został okrojony. Myślę, że podobny schemat jest w wielu studiach AAA vs Indie. Póki firma jest mała, to dba o jakość produktu, bo to o niej świadczy, natomiast jak firma już ma jakąś markę, to testowanie i łatanie bugów mają w nosie, bo ludzi i tak ich produkt kupią. 

Niakadan
Gramowicz
24/09/2023 10:58

Zauważyliście że co nowa gra AAA to na premiere ma bugi itp, co nie powinno mieć aż takich. małe ok duże nie i to jest smutne ale prawdziwe że gry Indie są najczęściej dopracowane ba nawet lepiej gameplayowe zrobione.




Trwa Wczytywanie