Nowy patch do Diablo 4 nadchodzi. Naprawi ważny błąd i ulepszy jedną z klas

Radosław Krajewski
2023/08/14 14:00
1
0

Mała, ale bardzo ważna aktualizacja.

W ubiegłym tygodniu Blizzard wypuścił długo oczekiwany patch 1.1.1 do Diablo 4, który naprawiał czarodziejów i barbarzyńców, a także zwiększając paski życia bossów, czy częstotliwość wypadania z nich legendarnych przedmiotów. Produkcja wciąż jednak cierpi na liczne błędy, a jeden z nich uniemożliwiający ukończenie jednego z zadań pobocznych zostanie usunięty w aktualizacji 1.1.2, która już jutro pojawi się na serwerach.

Nowy patch do Diablo 4 nadchodzi. Naprawi ważny błąd i ulepszy jedną z klas

Zadanie „Gdy Światłość się Mroczy” zostanie nareszcie naprawione i gracze będą mogli ukończyć zabugowanego do tej pory questa. Ponadto sporo zmian zajdzie w druidach, szczególnie w jednej z umiejętności, która zadawała mniejsza obrażenia. Ponadto naprawiony zostanie błąd z szybkim przechodzeniem tych samym Podziemi Koszmarów, po awansowaniu na lidera zespołu innego gracza w drużynie, a także wyeliminowanie problemy z blokowaniem się postępów w aktywnościach Legionów. Pełną listę zmian znajdziecie pod tym adresem.

Diablo 4 – lista zmian w patchu 1.1.2

Zmiany rozgrywki

  • Czas oczekiwania na pojawienie się na świecie plugawca po aktywacji plugawego serca został zmniejszony z 5 sek. do 2 sek.
  • Gracze domyślnie uczestniczą teraz w kanale handlowym. Można zrezygnować z tej opcji w ustawieniach gry.

Poprawki błędów

Podziemia i wydarzenia

  • Naprawiono błąd, przez który można było powtórnie przechodzić te same Podziemia Koszmarów po awansowaniu innego członka drużyny na lidera.
  • Naprawiono błąd, przez który postęp wydarzenia Nadciągające Legiony mógł zablokować się po pokonaniu wszystkich pobliskich wrogów.

Druidzi

  • Naprawiono błąd, przez który podczas używania Aspektu Skały Metamorficznej rzucany Głaz nie zadawał więcej niż 100% obrażeń.
  • Naprawiono błąd, przez który plugawa moc Porywiste Wiatry uaktywniała się przy niszczeniu przedmiotów.
  • Naprawiono błąd, przez który wilkołaki przywołane przez Aspekt Alfy unosiły się nad ziemią.

GramTV przedstawia:

Zadania

  • Naprawiono błąd, przez który nie dało się ukończyć zadania „Gdy Światłość się Mroczy”.
  • Naprawiono błąd, przez który można było zdobyć nieograniczoną liczbę eliksirów żelaznej skóry, wielokrotnie przyjmując i porzucając zadanie „Rozpaczliwe Remedia”.
  • Naprawiono błąd, przez który postęp w zadaniu „Zew Starożytnych” nie aktualizował się, jeśli lider drużyny był martwy w momencie pokonania bossa.
  • Naprawiono błąd, przez który postęp w zadaniu „Zew Starożytnych” nie aktualizował się, jeśli Gharl został zabity, zanim rozpoczął się jego dialog.
  • Naprawiono błąd, przez który zadania poboczne dotyczące wytwarzania przedmiotów mogły kierować graczy do niewłaściwych postaci niezależnych.

Interfejs i wrażenia użytkownika

  • Naprawiono błąd, przez który na mapie świata pojawiały się białe linie.
  • Naprawiono błąd, przez który po ukończeniu rozdziału menu postępów sezonowych mogło działać niepoprawnie.
  • Naprawiono błąd, przez który powiadomienie o pojawieniu się bossa świata mogło działać niepoprawnie, jeśli gracz nie odblokował jeszcze Szeptów Umarłych.
  • Naprawiono błąd, przez który odnośniki do przedmiotów wysłane na czacie nie wyświetlały się poprawnie w aplikacji Battle.net.
  • Naprawiono błąd, przez który znacznik zadania „Powstrzymywanie Potopu” wyświetlał się przy wyjściach z podziemi, ale nie na mapie świata.
  • Opisy uwięzionego serca Tal’Rashy i uwięzionego serca Wielkiej Uczty zawierają teraz poprawną informację o tym, że ich premie są dodawane, a nie mnożone.
  • Opis uwięzionego serca determinacji został zaktualizowany, żeby lepiej wyjaśniać, że jego działanie polega na zmniejszaniu mocy używanych przez wrogów efektów wysysających zasoby.

Różne

  • Naprawiono błąd, przez który cel postępów sezonowych „Dar Przypływu” nie mógł zostać prawidłowo zrealizowany.
  • Naprawiono błąd, przez który teleportacja do wejścia do podziemi mogła zostać użyta, kiedy postać była pod wpływem umiejętności zapewniających nietykalność (takich jak Krwawa Mgła).
  • Naprawiono błąd, przez który nie dało się wchodzić w interakcje z niektórymi obiektami – w szczególności ze zwłokami.
  • Naprawiono błąd, przez który umiejętności wierzchowca były czasem niedostępne po opuszczeniu miasta.
  • Naprawiono błąd, przez który plugawa moc Rozmyślność niwelowała efekt ogłuszenia umiejętności niezadających obrażeń.
  • Naprawiono błąd, przez który druidzi, nekromanci i łotrzy nie mogli grać za hełmy z kupcem Podejrzanych Osobliwości w miastach na Polach Nienawiści.
  • Naprawiono błąd, przez który nie można było zastąpić wyposażonego gniewnego serca innym gniewnym sercem.
  • Naprawiono błąd, przez który mroźny efekt pokutniczych trzewików nie wyświetlał się poprawnie na arenie walki z ostatnim bossem kampanii.
  • Naprawiono błąd, przez który przedmioty z zadań mogły losowo pojawiać się w mieście.
  • Wprowadziliśmy poprawki dotyczące stabilności i wydajności.
  • Wprowadziliśmy różne poprawki dotyczące elementów ozdobnych dostępnych w sklepie.
Komentarze
1
Kobby Botik
Gość
15/08/2023 16:04

W piątek startuje PoE, a BNET mam wydalonego w kosmos po ostatnim filmie jak dewowie grają w Diablo.