Netflix potwierdza wprowadzenie reklam. Oferta dla osób, dla których serwis jest „za drogi”

Radosław Krajewski
2022/06/23 15:50
0
0

Prezes platformy oficjalnie potwierdził wprowadzenie tańszego planu z reklamami.

Netflix szuka wszelkich sposobów, aby zatrzymać odpływ subskrybentów. W ostatnim czasie zrobiło się ciasno na rynku platform streamingowych, przez co coraz więcej użytkowników rezygnuje z Netflixa, wykupując inne, tańsze serwisy. Jednym z nowych pomysłów firmy, aby zachęcić użytkowników do kontynuowania subskrypcji, jest wprowadzenie tańszej oferty z reklamami. W maju pojawiły się informacje, że platforma zamierza podążyć drogą HBO Max oraz Disney+ i jeszcze w tym roku może wprowadzić kolejny, tańszy plan. Ma w tym pomóc im zakup Roku, który jest obecnym liderem transmisji strumieniowej. Przejęcie nie zostało potwierdzone, za to prezes Netflixa, Ted Sarandos ujawnił, że serwis rzeczywiście wychodzi swoim użytkownikom naprzeciw i pozwoli im zaoszczędzić pieniądze w zamian za oglądanie reklam.

Netflix potwierdza wprowadzenie reklam. Oferta dla osób, dla których serwis jest „za drogi”

Porzuciliśmy duży segment klientów, czyli ludzi, którzy mówią: „Hej, Netflix jest dla mnie za drogi, ale nie mam nic przeciwko reklamom. Dodamy nowy plan z reklamami, ale warto pamiętać, że nie dodamy reklam do obecnej oferty Netflixa. Wprowadzimy nową ofertę z reklamami dla osób, które mówią: „Chcę niższą cenę i będę oglądać reklamy”.

GramTV przedstawia:

Zapowiedź nie była przypadkowa i Ted Sarandos ogłosił plany podczas festiwalu reklam Cannes Lions. To pierwsza edycja, w której Netflix wziął udział, co jest wyraźnym sygnałem, że firma widzi swoją przyszłość we współpracy z branżą reklamową.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!