Jak World of Warcraft mógłby wyglądać na Unreal Engine? Ciekawy projekt fana

LM
2021/03/18 08:30
4
0

Oprawa wizualna WoW-a nie potrzebuje zmian? A może odbiliście się od MMORPG-a właśnie przez aspekty wizualne?

Jak World of Warcraft mógłby wyglądać na Unreal Engine? Ciekawy projekt fana

Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się, jak mogłaby wyglądać oprawa wizualna w grze World of Warcraft, jeśli Blizzard zdecydowałby się na sporą rewolucję, to mamy coś, co Was zainteresuje. W portfolio jednego z artystów pojawiły się grafiki przedstawiające Gromowe Urwiska z WoW-a. Całość odtworzono na silniku graficznym Unreal Engine z wykorzystaniem tekstur skalowanych przez Quixel Megascope. Aleksandr Timoshenko postawił na realizm kosztem charakterystycznej dla MMORPG-a palety barw, wzbogacając sceny realistycznym oświetleniem. Rzućcie okiem na załączoną poniżej galerię. Komu takiego WoW-a?

GramTV przedstawia:

World of Warcraft dostępny jest wyłącznie na PC.

Komentarze
4
Khalid
Gramowicz
18/03/2021 16:10
wolff01 napisał:

Samo w sobie ciekawe... ale myślę że właśnie ten "styl" WoW-a to coś co go wyróżnia. To gry innych równają do tego stylu (obojętnie czy w dobrym czy złym kontekście) i myślę że to o czymś świadczy :)

Świadczy to tylko o tym, że z takim stylem nie trzeba się starać. Można modele i animacje zrobić w błyskawicznym tempie.  Osobiście ten cukierkowy styl WoWa odpycha mnie na kilometr.

Fun_g_1_2_3
Gramowicz
18/03/2021 12:50

 Komu takiego WoW-a?

W grze pewnie nikomu :-)

Co nie zmienia faktu, że jakby miał powstać jakiś film z taką grafiką to nie miałbym nic przeciwko.

wolff01
Gramowicz
18/03/2021 10:49

Samo w sobie ciekawe... ale myślę że właśnie ten "styl" WoW-a to coś co go wyróżnia. To gry innych równają do tego stylu (obojętnie czy w dobrym czy złym kontekście) i myślę że to o czymś świadczy :)




Trwa Wczytywanie