Halo Infinite – społeczność się niecierpliwi. Pierwsze szczegóły o 2. sezonie

Wincenty Wawrzyniak
2022/04/04 12:45
0
0

Gracze niecierpliwie wyczekują nowości w grze Halo Infinite, a studio zapewnia, że rozumie frustrację społeczności. Otrzymaliśmy więc pierwsze szczegóły na temat 2. sezonu.

Sytuacja darmowego trybu wieloosobowego w grze Halo Infinite prezentuje się nieciekawie. Aby się o tym przekonać, wystarczy zobaczyć statystyki na portalu SteamDB. 343 Industries zdaje sobie sprawę z problemu i rozumie frustrację społeczności, która coraz bardziej się niecierpliwi (podajemy za serwisem Video Games Chronicle) – dyrektor społeczności, Brian Jarrard, w rozmowie z graczami na forum Reddit przyznał, iż deweloperzy nie są zadowoleni z tego, jak na ten moment wygląda rozwój produkcji.

Halo Infinite – społeczność się niecierpliwi. Pierwsze szczegóły o 2. sezonie
Halo Infinite/343 Industries

To wszystko jednak może niedługo zmienić – już 3 maja bieżącego roku ma bowiem wystartować drugi sezon rozgrywek o nazwie Lone Wolves. Z tej okazji na oficjalnej stronie gry studio opublikowało bardzo obszerny artykuł, w którym podsumowało, czego nauczyło się po premierze 1. sezonu (Heroes of Reach), a także ujawnia pierwsze szczegóły na temat kolejnego rozdziału multiplayerowej przygody. Zaznaczono jednak w raporcie, że nie jest to opis wszystkich nadchodzących poprawek, które zostały zaplanowane dla Halo Infinite i nie znajdziemy tam terminów dla każdego z tych elementów. Czego możemy się spodziewać?

Najważniejsze nowości w 2. sezonie:

  • powrót trybów Attrition oraz Król wzgórza;
    • W trybie Attrition każda z drużyn posiada określoną liczbę żyć, po których wyczerpaniu nie można się już odradzać. Kiedy to jednak nastąpi, każdy z członków drużyny zacznie pozostawiać po swoim zgonie specjalny ślad – gdy inny sojusznik wejdzie z tym śladem w interakcję, może tym samym przywrócić powalonego towarzysza do gry. Ostatecznie przegrywa strona, która nie ma ani jednego żywego gracza.
  • nowa niewielka mapa typu Arena o nazwie Catalyst;
  • redukcja głośności regeneracji tarczy;
  • tryb Forge ma być skokiem generacyjnym;
  • nowa mapa dla bitew na większą skalę o nazwie Breaker;
  • ograniczony czasowo tryb Eliminacji (wygrywa ostatni gracz przy życiu);
  • poprawki w balansie rozgrywki i zwiększenie stabilności gry na PC-tach;
  • poprawienie kolizji w trakcie walki wręcz i przy użyciu broni białej;
  • dodatkowa specjalna obręcz do radaru;
    • wyświetlane będą na niej informacje o niektórych atakach przeciwników.

GramTV przedstawia:

Oprócz tego 343 Industries ujawniło także nieco informacji na temat dalszej, nieokreślonej przyszłości gry Halo Infinite. Możemy spodziewać się wdrożenia przeglądarki serwerów oraz wyboru regionu. Pojawi się także opcja automatycznego sprintu i zwiększenia liczby ustawień ślepoty barw. Studio ma w planach usprawnienia systemu anti-cheat, ulepszenia zmiany broni przy pomocy rolki myszki oraz zwiększenia stabilności na komputerach osobistych, gdzie gra działa w więcej niż 120 klatkach na sekundę.

Przypomnijmy jeszcze, że Halo Infinite zadebiutowało 8 grudnia ubiegłego roku na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i Xbox Series X/S. Pojawi się także w usłudze Xbox Game Pass w dniu swojej premiery. Po więcej informacji i aktualności zapraszamy do naszej encyklopedii.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!