Dyrektor generalny EA: Codemasters zachowa swoją tożsamość podobnie jak Respawn

Mikołaj Ciesielski
2021/05/18 11:00
0
0

Andrew Wilson zapewnia, że dzięki możliwościom amerykańskiej firmy deweloperzy z Codemasters będą mogli rozwinąć skrzydła.

Dyrektor generalny EA: Codemasters zachowa swoją tożsamość podobnie jak Respawn

W lutym tego roku Electronic Arts poinformowało o przejęciu Codemasters. Informacja ta mocno zaniepokoiła fanów wspomnianego studia, którzy obawiali się, że utalentowany zespół zatraci swojego ducha lub z czasem zostanie po prostu zamknięty. Okazuje się jednak, że Elektronicy” mają poważne plany względem Codemasters, a Andrew Wilson, dyrektor generalny Electronic Arts, zapewnia, że studia zachowa swoją tożsamość, „jak Respawn Entertainment”, które również w 2017 roku trafiło pod skrzydła amerykańskiej firmy.

Podobnie jak w przypadku Respawn Entertainment, naszym celem nie jest wkraczanie i przejmowanie Codemasters; naszym celem nie jest przerobienie zespołu na kolejne studio Electronic Arts; chcemy po prostu zapewnić im pewne możliwości. W tej branży chodzi o niesamowite i kreatywne talenty. Widzimy niewiele w korzyści w prostej indoktrynacji. Chcemy zapewnić [Codemasters – dop. red.] dostęp do rzeczy, które otrzymujemy dzięki naszej pozycji w branży” – zapewnia Andrew Wilson w rozmowie z MCV.

A więc sposób, w jaki o tym myślimy i jak pracowaliśmy z Respawn, polega bardziej na przekazaniu Codemasters kluczy do szafki, z której deweloperzy mogą zabrać potrzebne im rzeczy i nadal być tym, kim są, ponieważ to czyni ich wyjątkowymi” – dodaje dyrektor generalny Electronic Arts.

O współpracy z amerykańską firmą w samych superlatywach wyraża się również Frank Sagnier, szef Codemasters, który podkreśla, że Electronic Arts ma m.in. ogromne możliwości marketingowe, dzięki którym jego zespół będzie mógł działać na dużą skalę. Sagnier podkreśla również, że „Elektronicy” nie narzucają studiu sposobu działania, a pomiędzy Codemasters i Electronic Arts szybko doszło do porozumienia na wszystkich płaszczyznach. Deweloper jest przekonany, że owa współpraca przyniesie wiele korzyści zarówno studiu, jak i amerykańskiej firmie.

Na koniec przypomnijmy, że pierwszą grą Codemasters po przejęciu przez Electronic Arts, będzie F1 2021. Najnowsza część serii o wyścigach Formuły 1 zmierza na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Premierę zaplanowano na 16 lipca bieżącego roku. Możecie również sprawdzić wymagania sprzętowe dla wersji PC, które opublikowano jakiś czas temu.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!