Mobilny klasyk powraca po latach. Angry Birds bez reklam i mikropłatności

Wincenty Wawrzyniak
2022/04/01 17:00
0
0

Przedstawiciele studia Rovio Entertainment udostępnili w sklepach Google Play oraz App Store remaster pierwszej gry z kultowej serii Angry Birds.

Na urządzeniach mobilnych z systemami iOS oraz Android w sklepach App Store i Google Play ponownie pojawiła się kultowa gra Angry Birds. Tym razem mamy jednak do czynienia z remasterem od studia Rovio Entertainment. Na oficjalnej stronie zespołu czytamy, że choć tegoroczne wydanie w teorii jest tym samym tytułem, który w 2012 roku podbił mobilny rynek, tak w praktyce otrzymaliśmy grę dostosowaną do nowszych urządzeń, ale równocześnie oferującą te same rozdziały, poziomy czy nawet easter eggi.

Wczytywanie ramki mediów.

Rovio Classics: Angry Birds zostało pozbawione reklam oraz mikropłatności – jest jednak produkcją płatną, tyle że wyceniono ją na zaledwie 4,59 zł. Gracze są zadowoleni z odświeżenia. Recenzje gry są w znaczącej większości pozytywne, a społeczność zwraca uwagę głównie na nostalgię, jaką tytuł u nich wywołał. Część użytkowników narzeka jednak na konieczność wydania pieniędzy za dostęp do gry.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!