Bloober Team opowiada o projektowaniu dwóch światów naraz w The Medium

Wincenty Wawrzyniak
2021/01/10 14:30
0
0

Deweloperzy z polskiego studia Bloober Team postanowili zdradzić tajemnice projektowania oprawy wizualnej swojej najnowszej gry The Medium.

Dla wielu graczy The Medium to najbardziej wyczekiwana – i najważniejsza – gra bieżącego miesiąca. Deweloperzy ze studia Bloober Team nieustannie podgrzewają atmosferę wokół swojej najnowszej produkcji; dziś donosimy więc o kolejnych informacjach, tym razem dotyczących tworzenia oprawy wizualnej gry, na którą składają się dwa równoległe światy. Na oficjalnym kanale polskiego zespołu dwa dni temu pojawił się interesujący materiał, w którym zaprezentowano zamysł artystyczny, jakim kierują się twórcy.

Dowiedzieliśmy się, dlaczego wymiar rzeczywisty jest tak ponury, zaś wymiar duchowy z jednej strony jest zupełnie inny – pełen ciepłych barw – a z drugiej wciąż jednak wyjątkowo mroczny. Nie ma chyba żadnych wątpliwości co do tego, że całość prezentuje się niesamowicie – The Medium zdaje się posiadać niezwykły, jedyny w swoim rodzaju klimat, który najprawdopodobniej jest tylko jednym z wielu czynników, jakie zadecydują o tym, czy twórcy oddadzą w nasze ręce niepowtarzalną, mrożącą krew w żyłach historię.

GramTV przedstawia:

Teraz pozostaje jedynie czekać na premierę! Przypomnijmy, że The Medium zadebiutuje na rynku już 28 stycznia bieżącego roku na komputerach osobistych i konsolach Xbox Series X/S. Jeżeli chcecie być na bieżąco z wiadomościami dotyczącymi dzieła Bloober Team, zapraszamy pod ten adres.Bloober Team opowiada o projektowaniu dwóch światów naraz w The Medium

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!