W Cyberpunku 2077 mieliśmy jeździć pociągami, ale coś nie wyszło

Wincenty Wawrzyniak
2020/12/29 11:00
7
1

Jeden z użytkowników Reddita odkrył coś ciekawego podczas grania w Cyberpunka 2077 – opuszczoną i wyraźnie niedokończoną stację kolejową.

Jak podaje serwis PCGamesN, pewien użytkownik forum Reddit o pseudonimie Sybekul dokonał interesującego odkrycia (i, jak się okazuje, nie on jedyny). Podczas zwiedzania Night City trafił na opuszczoną (i wyraźnie niedokończoną) stację kolejową – być może niektórzy pamiętają, że podniebne pociągi pojawiły się chociażby w zwiastunie gry Cyberpunk 2077 na targach E3 2018. Jak pewnie też już wiecie, ostatecznie otrzymaliśmy jedynie system szybkiej podróży oparty na terminalach. Choć wspomniane odkrycie może więc być dowodem na kolejny element usunięty z produkcji, tak wszyscy wiemy, że gracze nie korzystaliby z takich pociągów zbyt często.

Przypomnijmy jeszcze na koniec, iż Cyberpunk 2077 zadebiutował na komputerach osobistych, konsolach obecnej generacji PlayStation 4 i Xbox One, a także na PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Jeżeli natomiast chcecie być na bieżąco z informacjami dotyczącymi gry, zapraszamy pod ten adres. Zapraszamy też do lektury naszej recenzji oraz kompendium na temat gry, które jest aktualizowane o nowe informacje.

GramTV przedstawia:

W Cyberpunku 2077 mieliśmy jeździć pociągami, ale coś nie wyszło

Komentarze
7
Gregario
Gramowicz
30/12/2020 03:09

Wystarczyło żeby CDPR ugryzł się w język i nie obiecywał/pokazywał tyle. Do pewnego momentu im się to udawało, ale później... Nawet z pierwszego filmiku się musieli się wykręcać. A najzabawniejsze jest to, że racjonalizowanie gry w trakcie trwania procesu produkcyjnego jest zupełnie normalnym zjawiskiem i przyznaje się do niego później wielu twórców.

koNraDM4
Gramowicz
30/12/2020 00:32
wolff01 napisał:

Trochę ściana tekstu ale zgadzam się z tobą - cały czas ma się poczucie, ze gra miała być ambitniejsza ale na każdym kroku czuje się ze ja po prostu obcięto. Owszem, niektóre kuesty są bardzo fajne, nawet te poboczne np. z Delamainem czy z mesjaszem lub ten co robię ostatnio o inwestygacji nt. zabicia burmistrza. Ale questy to co innego, je pewnie robiono osobno. Natomiast jeśli chodzi o aktywności... ciecia to ciecia tam. Ileż można zabijać łotrów? W takim Skyrimie czy nawet Wiedzminie w każdej jaskini czy obozie mogłeś znaleźć jakieś smaczki, a tu taśmowe kuesty w stylu gier Ubisoftu czy Mafii 3. Wszystko jakieś takie płytkie.

koNraDM4 napisał:

No właśnie do tego zmierzałem, ambitny projekt, któremu ostatecznie zabrakło polotu, a w szczególności wielu mechanik, które by sprawiły, że gra nie byłaby taka płytka

MisticGohan_MODED
Gramowicz
29/12/2020 23:04

Żeby tylko ta jedna rzecz była wycięta z gry... :P




Trwa Wczytywanie