Microsoft Flight Simulator – imponujące wyniki i latające psy w reklamie gry

Wincenty Wawrzyniak
2020/12/18 20:00
0
0

Deweloperzy z Asobo Studio postanowili udostępnić wyniki gry Microsoft Flight Simulator, która okazała się ogromnym sukcesem.

Dzień przed premierą gry Microsoft Flight Simulator informowaliśmy Was o pierwszych recenzjach, które sugerowały, iż najnowsza produkcja Asobo Studio to dzieło bardzo udane. Na początku września donosiliśmy o rekordowym zainteresowaniu premierą produkcji w usłudze Xbox Game Pass. Deweloperzy nieustannie przypominają o swoim projekcie, zapowiadając kolejne aktualizacje – jak chociażby Japan World Update. W międzyczasie dowiedzieliśmy się, że gra otrzyma pełne wsparcie dla gogli wirtualnej rzeczywistości. A dzisiaj? Dzisiaj przychodzimy do Was ze statystykami, które zdecydowało się udostępnić Asobo Studio.

Microsoft Flight Simulator – imponujące wyniki i latające psy w reklamie gry

Jak możecie zobaczyć powyżej (podajemy za serwisem Wccftech), w Microsoft Flight Simulator zagrało już ponad dwa miliony użytkowników – graczom udało się przebyć w łącznie ponad 50 milionach lotów więcej niż 3,5 miliarda mil morskich. Dowiedzieliśmy się, że społeczność zwiedziła 72 procent terenów naszej planety, 7000 osób zdecydowało się polecieć do biura studia Asobo, a 4300 do siedziby Microsoftu. Mimo wszystko najchętniej odwiedzanym i wybieranym jako kierunek miejscem jest Nowy Jork. Z kolei trzy najpopularniejsze lotniska to: JFK w Nowym Jorku, LAX w Los Angeles oraz lotnisko Heathrow w Londynie. Najczęściej wybierane są także trzy samoloty: Airbus A320 NEO, Daher TBM 930 oraz Cessna 172 (G1000).

GramTV przedstawia:

Imponującym wynikiem jest również liczba godzin, które spędzono na oglądaniu Microsoft Flight Simulator na platformie streamingowej Twitch – ich suma wynosi prawie 10 milionów. Krótko mówiąc, Microsoft Flight Simulator osiągnął naprawdę wiele i to zapewne dopiero początek. Warto zaznaczyć, że podczas tegorocznej edycji gali The Game Awards zapowiedziano (wreszcie!) wersję na Xboksa Series X oraz Series S, która ma zadebiutować na rynku latem przyszłego roku. Na koniec Microsoft postanowił wykorzystać okazję do udostępnienia uroczej reklamy gry z udziałem… latających psów. Nagranie znajdziecie poniżej.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!