Cyberpunk 2077 jest popularny w Chinach, choć oficjalnie się tam nie pojawił

Wincenty Wawrzyniak
2020/12/15 08:30
3
0

Najnowsze dzieło polskiego studia CD Projekt RED odniosło sukces nawet tam, gdzie nie zostało zaakceptowane przez rząd – w Chinach.

Pomimo licznych problemów na konsolach, kontrowersji oraz ostrej krytyki ze strony graczy nie ma raczej żadnych wątpliwości co do tego, że gra Cyberpunk 2077 okazała się spektakularnym sukcesem sprzedażowym. Ba, jeśli wierzyć najnowszym doniesieniom, dzieło polskiego studia CD Projekt RED jest popularne nawet tam, gdzie oficjalnie nie miało swojej premiery – jak chociażby w Chinach.

Źródłem tych informacji jest branżowy analityk Daniel Ahmad, który poinformował na swoim Twitterze, że w pewnym momencie Chiny były krajem, gdzie złożono najwięcej zamówień przedpremierowych na pecetową wersję Cyberpunka 2077.

Wczytywanie ramki mediów.

Gdy zaś przyjrzymy się statystykom firmy Niko Partners (załączonych do powyższego wpisu) dotyczącym chińskich stron streamingowych, jeszcze kilka dni temu Cyberpunk był drugą najczęściej oglądaną grą we wspomnianym kraju – co więcej, w dniu premiery tytuł oglądało łącznie 19 milionów graczy na ponad 7 tysiącach różnych kanałach. Nieźle.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy jeszcze, że Cyberpunk 2077zadebiutowało na komputerach osobistych, konsolach obecnej generacji PlayStation 4 i Xbox One, a także na PlayStation 5 i Xbox Series X. Jeżeli chcecie być na bieżąco z informacjami dotyczącymi gry, zapraszamy pod ten adres. Zapraszamy też do lektury naszej recenzji oraz kompendium na temat gry.

Cyberpunk 2077 jest popularny w Chinach, choć oficjalnie się tam nie pojawił

Komentarze
3
strannik
Gramowicz
15/12/2020 14:48
wolff01 napisał:

Trochę nie bardzo rozumiem artykuł. W Chinach niezaakceptowanie przez rząd = ban. To skąd te wyniki z preorderami? Byłą taka możliwość i rząd ją zablokował, czy po prostu są platformy przez które można grę kupić?

VPN

Khalid
Gramowicz
15/12/2020 09:17

19 mln ludzi w Chinach to taka malutka wioska ;p

wolff01
Gramowicz
15/12/2020 08:55

Trochę nie bardzo rozumiem artykuł. W Chinach niezaakceptowanie przez rząd = ban. To skąd te wyniki z preorderami? Byłą taka możliwość i rząd ją zablokował, czy po prostu są platformy przez które można grę kupić?




Trwa Wczytywanie