Romanse i prostytutki w Cyberpunku 2077 – nie brakuje ani jednego ani drugiego

Wincenty Wawrzyniak
2020/11/29 12:45
4
0

Jeden z dziennikarzy podczas 16-godzinnej przygody w Night City miał okazję przekonać się, jak wygląda system romansów oraz relacji z innymi postaciami w Cyberpunku 2077.

Równo tydzień temu przyglądaliśmy się najnowszym zapowiedziom dziennikarzy zachodnich serwisów, którzy mieli okazję wcześniej spędzić kolejne szesnaście godzin z grą Cyberpunk 2077 od polskiego studia CD Projekt RED. Jeśli chcecie poznać szczegóły, odsyłamy do wspomnianej wiadomości. Dzisiaj bowiem poruszymy konkretną kwestię; redaktor portalu GameSpot postanowił wyjaśnić (podajemy za serwisem Game Rant), jak w grze działa system romansów oraz budowania relacji z innymi postaciami. W swoim materiale wideo wyjawił, że podczas tych szesnastu godzin w Night City miał okazję odkryć coś w rodzaju ukrytego miernika relacji z osobami, z którymi możemy jako gracz nawiązać w grze znajomość – im więcej czasu spędzamy z daną postacią, im więcej im pomagamy, tym głębsza nasza relacja.Romanse i prostytutki w Cyberpunku 2077 – nie brakuje ani jednego ani drugiego

Oczywiście, podczas zabawy nie zobaczymy żadnego rzeczywistego miernika – będziemy za to w stanie stwierdzić, czy nasza znajomość z kimś konkretnym ostatecznie się pogłębia. Hornshaw potwierdził również, że gracz może awansować w różnych relacjach za pomocą opcji dialogowych oraz zaangażowania, jakie włoży chociażby w wykonanie misji pobocznej dla konkretnego bohatera.

GramTV przedstawia:

Co ciekawe, niektóre postacie wysyłały do V wiadomości, aby sprawdzić, jak się miewa główny bohater – możemy na takie wiadomości odpisać, ale możemy je też zignorować. I choć dziennikarz nie był w stanie rozwinąć żadnej relacji tak bardzo, by sprawdzić, jak wyglądają sceny intymne, tak zauważył, że… w Cyberpunku 2077 nie brakuje prostytutek. To zgadzałoby się z kategorią wiekową, którą otrzymała polska gra, czyli, jak przypuszczaliśmy, kategorią M (dla dorosłych). Jeśli więc chodzi o prostytutki, tak długo, jak będziemy w stanie za nie zapłacić, możemy korzystać z ich usług – wówczas gra poczęstuje nas 30-sekundowym montażem.

Warto jednak zaznaczyć, że Hornshaw miał na to wszystko tylko 16 godzin. Biorąc pod uwagę fakt, że jeden z deweloperów gra już ponad 170 godzin i wciąż gry nie skończył… Można śmiało stwierdzić, iż pełne możliwości produkcji (nie tylko w kwestii romansowania i budowania relacji z innymi postaciami) poznamy dopiero na własną rękę. Na koniec przypomnijmy jeszcze, że Cyberpunk 2077 zadebiutuje 10 grudnia bieżącego roku na komputerach osobistych, konsolach obecnej generacji PlayStation 4 i Xbox One, a także na PlayStation 5 i Xbox Series X. Jeżeli chcecie być na bieżąco z informacjami dotyczącymi gry, zapraszamy pod ten adres. Zapraszamy też do lektury naszego kompendium na temat gry, które jest aktualizowane o nowe informacje.

Komentarze
4
noico
Gramowicz
02/12/2020 06:34
Sanders-sama napisał:

Owszem, zwłaszcza że już nie mam napędu, a w pudełku i tak nie będzie płyt.

Dopiero co swój pudełkowy dorobek spakowałem do kartonów i wyniosłem na strych, bo płyty mi już nic nie dadzą.

Xelos_Iterion napisał:

Jeśli komuś zależy tylko na samej grze, to wystarczy żenujący digitalek, prawda?

koniecznie pudełko, żeby potem sprzedać niepotrzebne rzeczy, po co to trzymać?

Sanders-sama
Gramowicz
29/11/2020 18:30
Xelos_Iterion napisał:

Jeśli komuś zależy tylko na samej grze, to wystarczy żenujący digitalek, prawda?

Owszem, zwłaszcza że już nie mam napędu, a w pudełku i tak nie będzie płyt.

Dopiero co swój pudełkowy dorobek spakowałem do kartonów i wyniosłem na strych, bo płyty mi już nic nie dadzą.

Xelos_Iterion
Gramowicz
29/11/2020 17:08
Silent Defender napisał:

Najlepszy system romansów zrobiło studio BioWare w swoich grach a w szczególności w ich MMORPG Star Wars The Old Republic. No zobaczymy - gra i tak przejdzie do historii. Warto zainwestować w pudełko zamiast żenującego digitalka :) 

Jeśli komuś zależy tylko na samej grze, to wystarczy żenujący digitalek, prawda?




Trwa Wczytywanie