Watch Dogs: Legion z poważnym błędem psującym pliki zapisu

Wincenty Wawrzyniak
2020/11/05 18:30
1
0

Gracze donoszą o kolejnym poważnym błędzie w grze Watch Dogs: Legion. Tym razem ofiarą padają pliki z zapisanym stanem naszych postępów.

Watch Dogs: Legion to gra, która ma ostatnimi czasy coraz więcej problemów. Najpierw donosiliśmy o krytycznym błędzie na konsoli Xbox One X, przez który kilka godzin po rozpoczęciu kampanii sprzęt całkowicie się restartuje, najprawdopodobniej z powodu przegrzania – jakby tego było mało, dzieje się to, o ironio, podczas misji zatytułowanej 404. Deweloperzy ze studia Ubisoft zapowiedzieli już pierwszą aktualizację, która z jakiegoś powodu tego problemu nie adresuje. Zaledwie dwa dni temu twórcy padli ofiarą ataku hakerskiego (o ironio, po raz kolejny), w którego wyniku do internetu wypuszczono kod źródłowy o wadze 560 GB.Watch Dogs: Legion z poważnym błędem psującym pliki zapisuTeraz z kolei coraz częściej pojawiają się na horyzoncie doniesienia o kolejnym poważnym błędzie, w wyniku którego pliki z zapisanym stanem gry ulegają uszkodzeniu. Zarówno na oficjalnym forum Ubisoftu, jak i na Reddicie dosłownie roi się od narzekań. Sytuacji nie poprawia fakt, że deweloperzy odpowiedzialni za Watch Dogs: Legion wysłali do dziennikarzy serwisu PC Gamer wiadomość, w której wytłumaczyli, że postarają się usunąć ten błąd (i miejmy nadzieję, że nie tylko ten) w aktualizacji, która ukaże się na serwerach… 9 listopada. Cóż. Pozostaje uzbroić się w cierpliwość.

Przypomnijmy na koniec, że Watch Dogs: Legion zadebiutowało 29 października na komputerach osobistych oraz PlayStation 4 i Xbox One. Gra ukaże się również na konsolach nowej generacji, czyli Xboksie Series X oraz PlayStation 5. Jeżeli chcecie być na bieżąco z wieściami dotyczącymi gry, zapraszamy pod ten adres.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
Fun_g_1_2_3
Gramowicz
05/11/2020 20:13

Ludzie od dawna wiedzą, że Ubisoft jest mistrzem błędów niszczących rozgrywkę. Zdarzały się przypadki gdy setki osób nie mogły ukończyć pojedynczych misji lub całej gry. AC Syndicate miało problem przy zbliżaniu się do Tamizy gdzie gra wywalała do pulpitu. Błąd nigdy nie został naprawiony. Watch Dogs 2 miało podobne problemy w niektórych lokacjach. Ukończenie niektórych misji graniczyło z cudem gdyż trzeba było przejść w tryb skanowania w ciągu 1s bo wywalało do pulpitu. Nigdy tego nie naprawiono.

Pewnie we wszystkich grach znalazłoby się tego więcej.