Watch Dogs: Legion zbliża się wielkimi krokami. Deweloperzy raczą nas kolejnymi informacjami i materiałami ze swojej nadchodzącej produkcji. Dowiedzieliśmy się m.in. że grę będzie można ukończyć jako Aiden Pearce, czyli bohater pierwszej części, a także mieliśmy okazję rzucić okiem na fragmenty rozgrywki, przedstawiające zabawę w kooperacji. Tymczasem Ubisoft postanowił pójść o krok dalej i nadać kampanii marketingowej Watch Dogs: Legion zupełnie nowego wymiaru.
Użytkownicy cyfrowego sklepu firmy Microsoft mogą zaobserwować nietypowe zjawisko. Okazuje się, że produkcje Ubisoftu zyskały „nowe” okładki. Francuski deweloper przypomina w ten sposób o zbliżającej się premierze Watch Dogs: Legion, a na grafikach promujących gry wspomnianego studia możemy zauważyć postać w masce świni, znaną z materiałów promocyjnych tegorocznej gry o hakerach.
Niektóre okładki zostały również wzbogacone innymi elementami z Watch Dogs: Legion. Nie brakuje dronów, pająkobotów oraz telefonów, czyli głównego narzędzia, z którego korzystają postacie z serii Watch Dogs.
Watch Dogs: Legion zadebiutuje na komputerach osobistych, PlayStation 4 i Xboksie One 29 października. Gra będzie również dostępna na next-genowych konsolach Sony i Microsoftu.
Wczytywanie ramki mediów.