YouTube zamierza rywalizować z popularnym TikTokiem

Wincenty Wawrzyniak
2020/04/02 17:15
0
0

Według najnowszych doniesień rozpoczęto już pracę nad Shorts – usługą od firmy Google, która ma być rywalem dla popularnego TikToka.

Jak donoszą najnowsze raporty, które właśnie dosłownie zalały internet (podajemy za serwisem The Verge, ale informacje na ten temat znajdziecie również na stronach Daily Mail, CNET czy Engadget) – firma Google zabrała się za tworzenie usługi Shorts do aplikacji YouTube, która ma być konkurencją dla niezwykle popularnego dziś TikToka. Głównym jego założeniem jest tworzenie bardzo krótkich filmików z podkładem muzycznym w tle, które następnie w miażdżącej większości przypadków albo stają się trendem, albo memem, albo… No, wiecie, o co chodzi. A jeśli ktoś z Was pamięta jeszcze popularnego niegdyś Vine’a, to najprościej stwierdzić, że społeczność TikToka w dużej mierze potraktowała aplikację właśnie jak Vine’a, zajmując się głównie tworzeniem memów. Tak czy siak, główny haczyk tkwi w tym, że obecnie TikTok cieszy się ogromną popularnością, a w ciągu dwóch ostatnich lat zaliczył jej wzrost na poziomie aż 125 procent. Nic więc dziwnego, że Google postanowiło też spróbować.YouTube zamierza rywalizować z popularnym TikTokiem

Niedawno na Twitterze pojawiła się wieść o rozmowie Dylana Byersa, pracującego dla NBC News, z CEO YouTube, czyli Susan Wojcicki. Mężczyzna przyznaje, że rozmawiali z Wojcicki o TikToku w podcaście, który pojawi się jeszcze w tym miesiącu i tym samym potwierdzi wiadomości na temat Shorts. Gigant z Mountain View zamierza zaoferować nam muzykę, do której licencje będzie posiadać YouTube Music – na ten moment to w gruncie rzeczy wszystko, co wiemy.


GramTV przedstawia:

Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!