The Surge 2 zaoferuje czterokrotnie więcej zadań pobocznych od pierwowzoru

LM
2019/09/23 19:02
3
0

Zobacz pierwsze 20 minut rozgrywki. Premiera już jutro na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Jeśli wyczekujecie jutrzejszej premiery najnowszej gry studia Deck13 – The Surge 2 – to mamy kilka informacji, które z pewnością Was zainteresują. Twórcy wzięli udział w sesji AMA na forum reddit, ujawniając nowe szczegóły związane z silnikiem gry, linią fabularną i mechanizmami rozgrywki. Obok tego w sieci pojawiło się obszerne nagranie, prezentujące pierwsze 20 minut rozgrywki w kontynuacji gry z 2017 roku. Te wprowadza nas w linię fabularną tytułu, pokazuje starcia z przeciwnikami, a nawet konfrontację z bossem obszaru – wszystko to wygląda płynnie, dynamicznie i interesująco. Zobaczcie sami poniżej.

The Surge 2 zaoferuje czterokrotnie więcej zadań pobocznych od pierwowzoru

GramTV przedstawia:

Wracając do sesji AMA, to dzięki niej dowiedzieliśmy się, że The Surge 2 postawiło większy nacisk na linię fabularną. Twórcy nieco rozbudowali zaprezentowaną wcześniej narrację, a do tego postarali się o czterokrotnie więcej misji pobocznych. Według nich w grze pojawi się kilku NPC, a dla każdego z nich przygotowano specjalną historię, która zaoferuje nowe wyzwania. Wszystko wskazuje też, że tym razem otrzymamy już bardziej otwarty, zróżnicowany świat, a rozgrywka nie będzie przebiegać tak liniowo – zdaniem twórców sami ustalimy kolejność działań, ale na pewno pojawią się walki otwierające dostęp do kolejnego rozdziału fabuły. Jeśli interesują Was kwestie techniczne gry, to powinniście wiedzieć, że The Surge 2 na PC otrzyma wsparcie dla API Vulkan, a także dedykowany pakiet wysokiej jakości tekstur. W przypadku tego ostatniego nie doprecyzowano, czy będzie integralną częścią premierowej wersji, czy zostanie wydany nieco później.

The Surge 2 ukaże się już jutro na PC, PlayStation 4 i Xbox One.


Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl.

Komentarze
3
Kafar
Gramowicz
24/09/2019 11:08
Illidian_Stormrage napisał:
Kafar napisał:

Co z tego, jak nie ma coopa. Ja pasuje. Gry Soulsobornowe pokazały mi jak dużo frajdy przynosi granie i pomaganie przypadkowym osobom. 

W soulsach czy BB to była kulturka nawet na PVP, gracz ukłonił się drugiemu i wtedy zaczęli walczyc.

 

Tak. Jazawsze najpierw się kłaniałem lub machałem, czekałem aż gracz upora się z mobkami i wtedy walka. Świetne było pvp i pve iiii bardzo żałuje że sekiro nie ma coopa. Teraz ta gra bez Coopa, ale podobno nowa gra od from software ma już mieć znów moduł multi.

Illidian_Stormrage
Gramowicz
24/09/2019 00:02
Kafar napisał:

Co z tego, jak nie ma coopa. Ja pasuje. Gry Soulsobornowe pokazały mi jak dużo frajdy przynosi granie i pomaganie przypadkowym osobom. 

W soulsach czy BB to była kulturka nawet na PVP, gracz ukłonił się drugiemu i wtedy zaczęli walczyc.

Kafar
Gramowicz
23/09/2019 20:24

Co z tego, jak nie ma coopa. Ja pasuje. Gry Soulsobornowe pokazały mi jak dużo frajdy przynosi granie i pomaganie przypadkowym osobom. 




Trwa Wczytywanie