Informacje

Warhammer: Vermintide 2 lepiej wykorzysta możliwości najnowszych pecetów

... LM

Twórcy zapowiadają wsparcie dla API DirectX 11 i DirectX 12.

Warhammer: Vermintide 2 lepiej wykorzysta możliwości najnowszych pecetów - obrazek 1

W wywiadzie dla serwisu WCCFTech przedstawiciel studia Fatshark ujawnił kilka szczegółów związanych z technicznymi aspektami zapowiedzianej w sierpniu gry Warhammer: Vermintide 2. Okazuje się, że od premiery pierwowzoru twórcy nieustannie pracowali nad usprawnieniem silnika gry, który na potrzeby sequelu zdecydowanie lepiej wykorzysta możliwości najnowszych procesorów i kart grafiki. Dodatkowo tytuł będzie znacznie lepiej zoptymalizowany na komputerach osobistych, a także skorzysta z możliwości najnowszych wersji API DirectX. Obok tego w grze pojawią się wolumetryczne oświetlenie i mgła oraz zdecydowanie lepsza obsługa tekstur w wysokich rozdzielczościach. Podczas wywiadu twórcy pochwalili się nowym systemem wyświetlania płynów, które w Warhammer: Vermintide 2 będą rozlewać się po otoczeniu, co ma zastosowanie także podczas ataków z wykorzystaniem ognia – żywioł efektownie rozproszy się na okoliczne cele po bezpośrednim uderzeniu. Wygląda na to, że szykuje się gratka dla posiadaczy mocniejszych blaszaków, ale na ostateczne oceny pozostanie nam czekać do premiery.

Warhammer: Vermintide 2 zadebiutuje w pierwszym kwartale 2018 roku. Obecnie potwierdzono jedynie pecetowe wydanie produkcji.

Warhammer: Vermintide 2 lepiej wykorzysta możliwości najnowszych pecetów - obrazek 2

Najnowsze
Lubisz nas?