Pliki Assassin's Creed Origins ważą ponad 40 GB

Małgorzata Trzyna
2017/10/02 17:10
5
0

Czas przygotować sobie nieco miejsca na dysku twardym.

Pliki Assassin's Creed Origins ważą ponad 40 GB

Już 25 października na PC, PS4 i Xbosie One ukaże się Assassin's Creed: Origins, które pozwoli zwiedzić rozmaite lokacje starożytnym Egipcie. Z ogromną mapą świata gry mieliśmy okazję zapoznać się już wcześniej. Twórcy obiecali mnóstwo zróżnicowanych lokacji, a to przełoży się na sporą ilość danych, dla których miejsce trzeba będzie zarezerwować sobie na dysku. Według informacji podanych na karcie produktu na stronie Microsoftu, pliki gry w wersji na Xboksa One będą ważyć 42,3 GB. W przypadku innych platform waga plików powinna być podobna.

Starożytny Egipt zwiedzimy nie tylko podczas rozgrywki. Jeśli tylko będziemy mieć ochotę, wyruszymy na interaktywną wycieczkę w trybie edukacyjnym, dzięki któremu poznamy wiele ciekawych informacji historycznych. Tryb ten zostanie udostępniony jednak dopiero jakiś czas po premierze gry.

GramTV przedstawia:

Zapraszamy również do obejrzenia filmowego zwiastuna, na którym wszystko zamienia się w piach.

    Komentarze
    5
    Usunięty
    Usunięty
    08/10/2017 12:57
    Dnia 5.10.2017 o 12:25, TigerXP napisał:

    E tam, gdyby to bylo 140 to moze by na kims zrobilo wrazenie, 40 gb to teraz w sumie standard. 

    Co nie zmienia faktu ze, jak juz kolega wyzej wspomnial, deweloperzy mogli by przyswoic takie slowo jak kompresja i ogarnac temat, bo tak jak w przypadku gta5 jeszcze zrozumiem te 60 gb, tak w przypadku takie wolfa (ponad 40gb) czy dooma (ponad 50 o ile dobrze pamietam) to jednak troche przesada biorac pod uwage jakosc tekstur i tego ze to korytarzowe strzelaniny.

    W przypadku Doom to mowa o 67 GB, a Wolf to 43,5 GB.

    Usunięty
    Usunięty
    05/10/2017 12:25

    E tam, gdyby to bylo 140 to moze by na kims zrobilo wrazenie, 40 gb to teraz w sumie standard. 

    Co nie zmienia faktu ze, jak juz kolega wyzej wspomnial, deweloperzy mogli by przyswoic takie slowo jak kompresja i ogarnac temat, bo tak jak w przypadku gta5 jeszcze zrozumiem te 60 gb, tak w przypadku takie wolfa (ponad 40gb) czy dooma (ponad 50 o ile dobrze pamietam) to jednak troche przesada biorac pod uwage jakosc tekstur i tego ze to korytarzowe strzelaniny.

    Usunięty
    Usunięty
    05/10/2017 09:51
    Dnia 3.10.2017 o 08:49, DarkMeteor napisał:

    W sumie takie informacje już nie dziwią. Gry puchną i to dosyć mocno. Ostatnio w końcu kupiłem Fallout 4 z teksturami HD i jakie było moje zdziwienie, jak zobaczyłem że do pobrania jest przeszło 80GB /uploads/emoticons/blink.png" srcset="/uploads/emoticons/blink@2x.png 2x" title="O.o" width="20" />

    Z resztą samo GTA 5 też masę miejsca zajmuje. 

    W dobie dysków TB pisanie o grze że zajmuje 42GB jest trochę śmieszne /uploads/emoticons/wink.png" srcset="/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" /> może z 5 lat temu taka informacja wywołała by trochę emocji, teraz to już standard.

    Ta tylko polowa z 80 gb to tak naprawde to te same tekstury z podbita rozdziałką i niestety ten texture pokazał prawdę, że tekstury 4K to w wielu przypadkach bzdury marketingu. Problem z wielkością jest uzasadniony, bo nawet na konsolach które mają Blueray i 1 TB twardziela gracze zaczynają się zastanawiać czy ci cholerni developerzy słyszeli o słowie kompresja. Dla przykładu Wiedźmin 3 GOTY zajmuje 40GB, a Fallout 4 zajmuje dwa razy tyle i ma o wiele gorszej jakości tekstury mimo texture pack'a. Co gorsza niestety to pokazuje lenistwo developerów którzy zasłaniają się rozdzielczością zamiast stworzyć tekstury lepszej jakości (bo najlepiej wyglądające tekstury od twórców modyfikacji to tak naprawdę ta sama rozdzielczość). Więc sorry problem istnieje nadal i nie każdy ma neta by ściągnąć te 80 GB a PC i o zgroza co pomysleć o konsolach.




    Trwa Wczytywanie