Twórcy chcą zdążyć z wydaniem pełnej wersji gry przed końcem czwartego kwartału 2017.
Twórcy chcą zdążyć z wydaniem pełnej wersji gry przed końcem czwartego kwartału 2017.
Wstępnie premiera Playerunknown's Battleground zaplanowana była na październik, teraz studio Bluehole mówi o "czwartym kwartale 2017". Twórcy nie chcą rozczarować graczy, gdyby nie udało się zakończyć prac zgodnie z wcześniejszymi przewidywaniami.
- W ciągu ostatnich kilku miesięcy przeprowadziłem wiele wywiadów i w wielu z nich podkreślałem, że mamy nadzieję na pełnoprawną premierę w ciągu sześciu miesięcy od debiutu gry w Early Access - powiedział Brendan Greene, przedstawiciel Bluehole. - Zdałem sobie sprawę, że ograniczanie okienka do konkretnego miesiąca mogłoby uniemożliwić nam przygotowanie w pełni funkcjonalnej gry i / lub rozczarować społeczność graczy, gdybyśmy nie zdążyli na czas. Zdecydowaliśmy więc, że premierę pełnej wersji odrobinę przesuniemy, ale chciałbym was zapewnić, że chcemy zdążyć przed końcem czwartego kwartału 2017.
- Będziemy nadal wydawać cotygodniowe i comiesięczne aktualizacje aż do pełnej premiery. Chcemy, by gra była dopracowana jak najlepiej i dlatego poszerzamy okienko czasowe zamiast podawać konkretną datę. Mamy nadzieję, że ma to sens i z góry dziękujemy za wasze zrozumienie.
Greene podziękował również za wsparcie, opinie, raportowanie błędów i sugestie graczy, którzy już sięgnęli po Playerunknonw's Battleground - gra jest dostępna w Early Access od 23 marca.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!