Użytkownicy nie są pewni czy XOne nie zablokuje rozwoju Scorpio.
Użytkownicy nie są pewni czy XOne nie zablokuje rozwoju Scorpio.
No, there isn't. This is up to the developer to choose, for their games, what they want to do. https://t.co/bFW7gcni7d
— Mike Ybarra (@XboxQwik) 19 maja 2017
To właśnie twórcy gry będą decydowali o liczbie klatek na sekundę, jaka będzie wyświetlana w ich grze na Project Scorpio. Ybarra, w odpowiedzi na stwierdzenie użytkownika odnośnie tego, że w trybie wieloosobowym w grach wciąż Scorpio będzie musiało dostosować się do XOne, zastępca Phila Spencera napisał, iż nie jest to prawda. Microsoft nie będzie wprowadzał takich ograniczeń i to od twórców będzie zależała decyzja.
Z drugiej jednak strony inny użytkownik zapytał Shannona Loftisa z Microsoft Studios, czy możliwym jest, żeby deweloperzy stosowali w trybie multiplayer inny framerate dla XOne i Scorpio. Loftis odpowiedział, że faktycznie jest to zależne od dewelopera, nie Microsoftu, jednak nie sądzi, żeby producenci gier zdecydowali się na różny framerate w tym wypadku.
@The_CrapGamer Developer choice, but as a developer I would bet no one chooses different framerates for mp games ever.
— Shannon Loftis (@shannonloftis) 20 maja 2017
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!