"To całkowicie niedopuszczalne" - twórcy Rocket League o problemach z serwerami

Patryk Purczyński
2017/03/28 17:29
0
0

Ostatnie problemy z serwerami w Rocket League nie umknęły uwadze twórców gry. Głos w sprawie zabrał sam dyrektor wykonawczy studia Psyonix.

- Zgadzamy się, że ostatnie przestoje na serwerach i wydłużone czasy tworzenia meczów są całkowicie niedopuszczalne - oznajmia w ostatnim wpisie na blogu szef Psyonix, Dave Hagewood, odnosząc się do problemów, jakie przeżywają gracze w Rocket League. - Najmocniej przepraszamy wszystkich użytkowników za jakość gry sieciowej. Wszystkie dostępne zasoby przeznaczamy na poprawę możliwości i działania PsyNet, a także jakości naszych serwerów - zapewnia.

Rocket League padło niejako ofiarą własnego sukcesu. To nieustająca popularność gry sprawiła, że serwery przestały wytrzymywać panujący na nich ruch. - Musimy wykonywać lepiej naszą pracę polegającą na skalowaniu naszych systemów i procesów wewnętrznych, by móc obsłużyć tego rodzaju wzrost - kontynuuje Hagewood. - Rocket League to przede wszystkim gra sieciowa, a my wciąż rozrastamy się pod względem rozmiaru i zasięgu. Zwiększenie liczebności zespołu jest jednym z naszych priorytetów w obliczu nadchodzącej 2. rocznicy premiery Rocket League w lipcu - dodaje.

GramTV przedstawia:

Możecie być zatem pewni, że Psyonix przynajmniej pracuje nad rozwiązaniem istniejących problemów. Na ile efektywne będą te działania i jak szybko przyniosą one remedium na bolączki trapiące Rocket League? Czas pokaże.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!