Nie przejdą - DICE prezentuje więcej grafik koncepcyjnych z nadchodzącego dodatku

Paweł Pochowski
2016/12/19 19:30
0
0

Potwierdzają się także informacje o nowej frakcji - będzie nią armia francuska.

Nie przejdą - DICE prezentuje więcej grafik koncepcyjnych z nadchodzącego dodatku

EA DICE zaprezentowało przed weekendem grafikę koncepcyjną z nadchodzącego dodatku do Battefield 1. Jak informuje oficjalna strona gry, pierwsze DLC będzie nazwane Nie przejdą i pojawi się w marcu przyszłego roku. Póki co twórcy nie chcą zdradzać wszystkich szczegółów, zdradzili jedynie, że DLC przyniesie "zupełnie nowe mapy, uzbrojenie i nową grywalną frakcję: armię francuską".

Poza tym zaprezentowali także większą liczbę artworków ilustrujących w jaki sposób pracownicy EA DICE wyobrażają sobie nadchodzące DLC. Wszystkie publikujemy poniżej wraz z oryginalnym opisem. Wygląda na to, że doszukacie się tam opisów nowych map.

Podczas artyleryjskiej kanonady będącej wstępem do bitwy pod Verdun wystrzelono około miliona pocisków, które wywołały gwałtowne pożary w lasach i na polach wokół obleganego miasta. Według relacji żołnierzy łuny widoczne były z daleka. Zależało nam na tym, aby uchwycić w grze ten początek bitwy, która przeszła do historii jako „Kowadło diabła”.

W wyniku pierwszych starć wokół Verdun lasy i osady takie jak Samogneux szybko stały się cieniem samych siebie. Verdun miała się okazać najdłuższą bitwą wojny – trwała dziewięć miesięcy – i zupełnie odmieniła jej bieg. Chcieliśmy, by gracze wzięli udział w pierwszych natarciach prowadzonych w lutym 1916 roku.

GramTV przedstawia:

Wielką inspiracją były dla nas opowieści o męstwie załogi fortu de Vaux, która w podziemnych korytarzach toczyła ciężkie boje o każdy centymetr terenu. W labiryncie mrocznych tuneli Francuzi i Niemcy walczyli ze sobą zaciekle przy pomocy granatów, miotaczy ognia i gazów bojowych.

Podczas bitwy pod Verdun wystrzelono w sumie około 40 milionów pocisków artyleryjskich, zamieniając okolicę w krajobraz iście księżycowy. Okopy, tunele i podziemne fortece, na które gracz się tu natknie, dostarczą mu przeżyć, jakich dotąd w Battlefield 1 nie było.

W odróżnieniu od Verdun stoczona pod koniec 1918 roku bitwa pod Soissons zainspirowała nas do stworzenia map opartych na francuskich atakach pancernych. Walki koncentrują się tutaj wokół kluczowych mostów na rzece Aisne, a w pobliżu wioski czai się coś naprawdę dużego.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!