Pecetowa wersja No Man's Sky z przydatnymi modami

Adam "Harpen" Berlik
2016/08/17 13:36

Jeden z modów o wymownej nazwie ShutUp pozwala wyłączyć uciążliwe komunikaty podczas rozgrywki.

Pecetowa wersja No Man's Sky z przydatnymi modami

Gracze, którzy mieli okazję spędzić choćby kilka godzin w świecie No Man's Sky z pewnością zdają sobie sprawę, że wielokrotnie są informowani o niskim stanie energii podtrzymywania życia. Problem jednak w tym, że komunikat pojawia się w momencie, gdy wynosi ona aż 75 procent, więc słowo "niski" jest tu kompletnie nie na miejscu.

Na szczęście dzięki modyfikacji ShutUp można wyłączyć wszystkie powiadomienia dźwiękowe, w tym również te, które informują o braku miejsca w ekwipunku.

Za sprawą nieoficjalnego dodatku jednym przyciskiem (F5) można także wyłączyć elementy interfejsu (mod nazywa się NoHUD) – nie trzeba zatem wchodzić do menu, by to zrobić. Wspomniana opcja nie jest dostępna na PlayStation 4, a same mody opisywane w newsie można zainstalować tylko na PC.

GramTV przedstawia:

Warto także zainteresować się modyfikacją Fast Actions. Po jej zainstalowaniu nie musimy długo przytrzymywać klawisza akcji, by wykonać daną czynność. W sieci dostępny jest ponadto trainer, który oferuje możliwość wyposażenia się w nieskończoną liczbę punktów życia i energii oraz natychmiastowy dostęp do Atlas Pass.

Więcej modów do No Man's Sky w wersji PC znajdziecie tutaj.

Komentarze
12
Isildur
Gramowicz
19/08/2016 21:21

Mi gra się podoba i w dniu wypłaty kupuję bez zastanowienia :)

Usunięty
Usunięty
18/08/2016 09:12

> Marketing byłby wtedy gdyby wyolbrzymiali, a tutaj nie dość, że wyolbrzymiali> to jeszcze do tego kłamali w żywe oczy. Samo twierdzenie podczas prezentacji na E3, że> każdy rzecz, którą widzimy na ekranie jest wygenerowana i prezenter widzi je pierwszy> raz, jak się później okazało, było dobrze przygotowane dużo wcześniej, a grzebiąc w plikach> gry możemy znaleźć foldery z tymi planetami.Jeśli tak jest, że te planety zostały rzeczywiście zaaranżowane na potrzeby napędzenia oczekiwań, to faktycznie jest to naciąganie graczy. Co do multiplayera to osobiście dziwią mnie te utyskiwania, że "miał być" a go nie ma, bo śledziłem uważnie wywiady Murraya i jasne było dla mnie, że to miała być gra medytacyjna a nie społecznościowa. Ale z drugiej strony jeśli nie będzie żadnej możliwości odciśnięcia na serwerach gry swojego śladu poza nazwami, w postaci choćby jakichś wiadomości "dla potomnych" którzy odwiedzą taką planetę, gra umrze bardzo szybko.Jeśli chodzi o generowanie proceduralne, to pominąwszy wszystkie mankamenty, jest to jednak przełom w grach. Można oczekiwać, i mam taką nadzieję, że wkrótce pojawią się klony NMS. I jeśli nawet będą to tylko mikroskopijne w porównaniu do NMS światy zbudowane z z tysięcy a nie trylionów planet, będzie to nawet lepsze dla rozgrywki, bo zdaje się, z tego, co czytam, że praktyczna nieskończoność NMS jest bardzo iluzoryczna i wcale nie jest zaletą, ale może odrzucać swoim przytłaczającym ogromem.Podejrzewam, że już za miesiąc - dwa zobaczymy, co z tej gry pozostało, kiedy opadnie ekscytacja nowinką a graczom (a takich będzie zdecydowana większość) znudzi się dziabanie laserową motyką. Z drugiej strony, Minecraft jeszcze się nie znudził, ale tam przynajmniej można pochwalić się przed innymi swoimi osiągnięciami.

Usunięty
Usunięty
17/08/2016 21:27

> > Muszę przyznać, że ten filmik pokazuje kwintesencję oszustwa jakim jest ta gra xD>>> Oszustwo to za wiele powiedziane. Raczej kwintesencję marketingu, o, to tak.Ja bym się jednak skłaniał do określenia oszustwo, bo można wyliczać w nieskończoność rzeczy, które miały być na 100%, które miały działać w pewien określony sposób, a które okazały się bujdą. Marketing byłby wtedy gdyby wyolbrzymiali, a tutaj nie dość, że wyolbrzymiali to jeszcze do tego kłamali w żywe oczy. Samo twierdzenie podczas prezentacji na E3, że każdy rzecz, którą widzimy na ekranie jest wygenerowana i prezenter widzi je pierwszy raz, jak się później okazało, było dobrze przygotowane dużo wcześniej, a grzebiąc w plikach gry możemy znaleźć foldery z tymi planetami. Generacja proceduralna powinna być narzędziem, które służy do stworzenia dobrej gry, a nie całą grą.




Trwa Wczytywanie