Jak twierdzi Chris Norden, liczba klatek na sekundę w grach na PlayStation VR jest kluczowa.
Jak twierdzi Chris Norden, liczba klatek na sekundę w grach na PlayStation VR jest kluczowa.
– Liczba klatek na sekundę jest niezwykle ważna. Nie możesz pozwolić sobie na spadki poniżej 60 klatek. Nigdy. Jeśli dostarczysz nam grę i zauważymy spadki do 55, 51 klatek na sekundę, najprawdopodobniej ją odrzucimy. Wiem, że pewnie zostanę za to ostro skrytykowany, jednak nie ma wytłumaczenia na nie dostosowanie liczby klatek na sekundę.
– To bardzo trudne, nie będę oszukiwał, że będzie to łatwe zadania. To naprawdę ciężkie. 60 klatek na sekundę jest minimalnym akceptowanym przez nas frameratem. I niech wszyscy wbiją to sobie w głowę.
Sony ma zamiar udostępnić deweloperom zespół konsultantów, którzy będą pomagali w ewentualnych poprawkach tworzonych gier:
– Nie będziemy prowadzili beta testów takich gier, ale będziemy dostarczać raporty w stylu: „O, w tym momencie graczowi może zrobić się niedobrze. O, a tutaj widzimy spadki w liczbie klatek na sekundę" – powiedział Norden.
Przypomnijmy, że PlayStation VR zadebiutuje w październiku. Na start gracze mają otrzymać 50 różnych produkcji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!