Gears of War 4: masa szczegółów z Game Informera

Patryk Purczyński
2016/03/13 16:44
0
0

Mieliśmy sylwetki głównych bohaterów, mieliśmy screeny, czas zapoznać się bliżej z nową odsłoną Gears of Wara, pierwszą od studia The Coalition.

Gears of War 4: masa szczegółów z Game Informera

Gears of War 4 jest tematem przewodnim nowego numeru magazynu Game Informer. W związku z tym mieliśmy prawo oczekiwać potężnej dawki informacji na temat najnowszej części cyklu, który cieszył się tak dużą popularnością jeszcze na Xboksie 360. Nie zawiedliśmy się - faktów jest naprawdę sporo, a najważniejsze z nich wypunktowujemy poniżej.

  • akcja gry toczy się na planecie Sera, 25 lat po wydarzeniach ukazanych w Gears of War 3
  • w Gears of War 4 pojawi się kanapowy co-op dla dwóch osób (o trybach sieciowych na razie nic nie wiadomo)
  • ludzkość stała się gatunkiem zagrożonym, występującym w ogrodzonych murami miastach i poszukującym schronienia przed wichurami
  • w grze występują cztery rodzaje pogody: zaczyna się od silnego wiatru, który przeradza się w gwałtowne nawałnice, mające wpływ na walkę i użycie broni; ich występowanie zmusza graczy do skupienia się na przetrwaniu
  • porywy wiatru w trakcie walki mogą pomóc sprawniej przemieścić pocisk lub sprawić, że kule zawrócą w stronę postaci kontrolowanej przez gracza
  • efekty pogodowe będą wpływały rzecz jasna także na przeciwników, co można strategicznie wykorzystać
  • wiele lokacji - lasy, fortece - inspirowanych jest północnym regionem Włoch
  • twórcy Gears of War 4 chcą wrócić do "intymności" z oryginalnych Gearsów
  • zespół postanowił skupić się na opowieści przedstawiającej trzy postacie przewodnie w 24-godzinnych odcinkach
  • opowieść zaczyna się od Kait, mieszkającej poza murami miast, gdy w jej wiosce pojawia się nowa tajemnicza siła; troje głównych bohaterów rusza na poszukiwania odpowiedzi do lasu, zastanawiając się, dlaczego to właśnie oni jako jedyni przetrwali
  • nowi wrogowie nazywają się The Swarm
  • po wojnie zwłoki wielu Locustów wrzucono do zbiorowych mogił; bohaterowie podejrzewają, że nowe zagrożenie może mieć z tym związek
  • w pierwszej misji gracze napotykają człekokształtne monstra zwane Juvies; to prawdopodobnie pierwsza faza jego ewolucji; dalej mogą się przekształcić w "Drones" i korzystać z broni; niewykluczone, że to najbardziej pospolity typ wroga, z jakim przyjdzie się mierzyć graczom w Gears of War 4
  • innym rodzajem przeciwnika jest "Pouncer", który potrafi zmienić swoją taktykę w zależności od tego, co robi gracz - jeśli wychodzi na otwartą przestrzeń, wystrzela trujące lotki; kiedy zaś kryje się za zasłoną, przeciwnik próbuje go dopaść
  • The Coalition wniosło spore zmiany do systemu osłon, dzięki czemu jest więcej opcji uśmiercania przeciwników; trzeba jednak uważać, bo i nieprzyjaciele mają swoje efektowne ciosy kończące i potrafią wyciągnąć postać gracza zza osłony
  • twórcy Gears of War 4 duży nacisk kładą na multiplayer; sami dostrzegają, że poprzednie odsłony w 90 proc. skupiały się na kampanii, a tylko w 10 proc. na trybue wieloosobowym
  • autorom gry zależy na tym, by spełniała ona wymagania użytkowników okazjonalnych, jak i e-sportowców
  • The Coalition wie, jak bardzo gracze uwielbiają tryb hordy i obiecują, że w tym względzie nie zawiodą

Wcześniej mieliśmy możliwość poznania głównych bohaterów Gears of War 4 i obejrzenia pierwszych screenów. Gra zmierza na Xboksa One, choć istnieje możliwość, że trafi także na pecety.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!