Od początku zapowiadano, że między dwiema postaciami przewodnimi w Dishonored 2 wystąpią różnice. Teraz Harvey Smith zdradza nieco więcej szczegółów.
Od początku zapowiadano, że między dwiema postaciami przewodnimi w Dishonored 2 wystąpią różnice. Teraz Harvey Smith zdradza nieco więcej szczegółów.
Pierwsza z wymienionych poniekąd jest odpowiednikiem mignięcia, ale działa inaczej. Można ją było zobaczyć już w pierwszym zwiastunie Dishonored 2. Emily wystrzeliwuje "magiczną wić i zaczepia się w wybranym punkcie, a następnie się do niego przenosi. Tym samym protegowana Corvo będzie widoczna dla strażników podczas przemieszczania się we wskazany punkt.
Stwarza jednak szereg innych możliwości. Wić można wykorzystać jako linę, którą przyciąga się wrogów i zabija w powietrzu. Rozgrywka ma stać się dzięki temu bardziej dynamiczna. Zmiany zajdą jednak nie tylko w gameplayu, ale także w scenariuszu. Obie postacie dzielą się chociażby własnymi przemyśleniami, co oferuje graczom inne spojrzenie.
- Corvo to starszy gość, który po raz pierwszy wraca do domu, Serkonos. Emily jest jak zbiegła cesarzowa wyjęta spod prawa, jest młoda, ma dopiero 25 lat - charakteryzuje Smith. - Istnieje więc różnica w motywach przewodnich na polu narracji, w sensie literackim - dodaje.
Dishonored 2 trafi na PC, PS4 i XOne w przyszłym roku.